gezocht: 90 300 tdi of td5 epsom green, grijs kent.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bart van Dessel

gezocht: 90 300 tdi of td5 epsom green, grijs kent.

Bericht door Bart van Dessel »

Ik zoek voor een klant (hier uit het dorp) een goede en nette 90 300 tdi of TD5, bij voorkeur in de kleur epson green of andere donker groene kleur. Grijs kenteken, bouwjaar vanaf ca. 1996 en jonger. Moet LHD zijn. Heb je iets of weet je iets dan mag je me altijd tippen. Hoeft niet voor niks natuurlijk!

Gr, Bart
Tithonus

Re: gezocht: 90 300 tdi of td5 epsom green, grijs kent.

Bericht door Tithonus »

Hi Bart,

Henk Brouwer heeft een 'verse' 90 Td5 uit 2003 grijs kenteken, XTech-uitvoering staan in Oosterbeek in Epson Green.
Bel m even 4 details: 026-3337248

Suc6!

Egon Kooi
Oosterbeek
tithonus@hotmail.com

In dienst: Defender 90 WolfXD Tdi '98, RagRover V8
Uit dienst: Defender 110 Tithonus '86, Defender 110 Tdi '94, RRC V8 '72
Pamela

Bericht door Pamela »

Luc B. (ook actief hier op de prik) heeft er ook een te koop staan Zit in Berg en Terblijt, hij zal zelf misschien ook nog wel reageren.

"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD

&

"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD

(Zuid Limburg)

"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
Bart van Dessel

Dank je voor jullie reacties! Die 2003 X-tech zal waarschijnlijk te duur worden, budget is max rond € 8000,- tot € 9000,-, ben ik vergeten te vermelden. Hebben ze toevallig ook websites?
De marktpagina gebruik ik niet meer, werkt voor geen meter, dus ik zet het gewoon hier neer, ik ga ervan uit dat niemand daar meer op tegen is.

gr, Bart
disco1992

Bericht door disco1992 »

hoi bart,

ik bel je maandag even als ik er aan denk.

weet er 1 te koop te staan waar je met je budget wel mee red als het een geschikte auto is.

gaat om een groene 90 td5.

disco1992
Henk Bossinade

Bericht door Henk Bossinade »

Allerbeste Bart,zonder je te willen beledigen en je vrienden ook niet,die mij dan weer allerlei aso opmerkingen naar mijn hoofd slingeren,zou ik je toch de volgende vraag willen stellen; Waarom ga jij er automatisch van uit dat er niemand op tegen is als jij hier op het forum een advertentie plaatst?. Nogmaals,het forum is hier niet voor bedoeld en jij weet dat (en Boelo trouwens ook )en ik zou het ook zeer op prijs stellen als ik niet zoals eerder aso reacties op deze posting krijg.Want ik heb natuurlijk niks tegen jullie :-) Zeer vriendelijke groet Henk Bossinade

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/06/2012 21:52 door Henk Bossinade.
Bart van Dessel

Hoi Henk, ik (en de rest denk ik) zou niet durven om een aso reactie te geven...ik noem het netjes verdedigen, maar betreft de markt, ik denk dat je wat postings van de afgelopen maanden even moet nalezen. De markt werkt voor GEEN METER. De lui van startpagina doen er helemaal niets aan, en Berry brandt er z'n vingers volgens mij ook niet meer aan. Hier zijn alle prikkers het over eens. De laatste tijd verschijnen af en toe wat "gevraagd" postings tussendoor en ik vind dat dat moet kunnen. Als ik nou een stormvloed van kritiek over me heen krijg dan doe ik dat natuurlijk niet meer. Ik wil er ook geen misbruik van maken. Ik kan ook alle onderdelen die ik te koop heb erop zetten maar dat kan niet door de beugel. De Defender die ik vraag is voor een toekomstige nieuwe prikker die serieus naar zo'n auto aan het zoeken is. Ik wil 'm alleen maar helpen, verder geen commercieël belang.
Reacties zie ik graag tegemoet, dan kunnen we daar met z'n allen gezellig over babbelen.

Gr, Bart
Henk Bossinade

Bericht door Henk Bossinade »

OK Bart , dank voor je antwoord .Ik ben het volledig met je eens dat het met de markt allang niet meer goed gaat,ik heb daar ook verschillende keren mijn ongenoegen over geuit hier op het forum.Je kunt geeneens een advertentie meer verwijderen als je het verkocht hebt! Maar ik zal hier toch nog geen advertentie neerzetten .Maar als we het ALLEMAAL gaan doen,snap je? Helemaal geen advertenties meer op de markt ,maar hier op het prikbord.Dus net als vroeger?Ik vind toch of het een of het ander,Als we nu eens ALLEMAAL het met elkaar eens konden worden;dus alleen hier advertenties plaatsen en markt TOTAAL achterwege laten Vr gr Henk B.
Plaats reactie