Weer even zitten spelen met die GPS tracker, en nog steeds niet serieus in gebruik..... Nou ja, daar gaat het nu effe niet om.
Maar ik zat altijd te hannesen, met die coordinaten. Als je het opgegeven coordinaat in googlemaps intikt zie je dus waar het apparaat denkt dat ie is, maar andersom, je wilt weten van een bepaald punt wat daarvan het coordinaat is in de vorm waarin die GPS tracker deze zou aanleveren.... dat is andere koek.
Met www.mapquest.com kan dat HEEL makkelijk. Rechtermuisknop de plek op de kaart en voila. Het coordinaat verschijnt in precies dat format. HANDIG!
GPS tracker, nog een tip
-
Jup haans-klunder
Re: GPS tracker, nog een tip
@ Sjeroens : Juppe bedankt ; sjeroens , Ik wist niet dat Ik via de Prik ; de co''ordinaten van de woonplaats van mijn Oude Lief in Oostenrijk kon vinden . Juppe is weer wat wijzer . Puffino ook dank , dat jij dit draadje op de Prik zette . Gr ; Juppe .
-
Marc-my-Words
sjeroens Schreef:
-------------------------------------------------------
> [www.gpscoordinaten.nl]
> inaten.php
> kan ook...
> J.
Leuk speeltje. Het geeft ook de zg Amersfoort-coördinaten buiten Nederland, daar zijn ze niet voor bedoeld maar wel een aardig extraatje.
Marc
-------------------------------------------------------
> [www.gpscoordinaten.nl]
> inaten.php
> kan ook...
> J.
Leuk speeltje. Het geeft ook de zg Amersfoort-coördinaten buiten Nederland, daar zijn ze niet voor bedoeld maar wel een aardig extraatje.
Marc
-
Jurgen van Aken
Je kunt in Google maps een punt opzoeken en aanwijzen -> klikken met rechts, en 'Wat is hier?' aanklikken.
De coördinaat wordt dan in de zoekbalk getoond.
Jurgen
De coördinaat wordt dan in de zoekbalk getoond.
Jurgen
-
Puffino
VERREK! In dan WEL dat numerieke format.
Apart, want normaal doet ie alles met graden en minuten....
Geniaal, al die verscheidenheid aan oplossingen.
Apart, want normaal doet ie alles met graden en minuten....
Geniaal, al die verscheidenheid aan oplossingen.