Beste sleutelaars,
Bij het starten van mijn blok ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn injectiepomp niet geheel werkt zoals het zou moeten.
Het blok slaat aan maar gaat zeer hoog in toeren.
Nu denk ik dat de governor van de pomp blijft hangen.
Aangezien ik geen revisiebedrijf hier in de regio Tilburg/Breda ken vraag ik het hier.
Wie weet een goed en redelijk goedkoop adres waar ik terecht kan voor revisie van de injectiepomp.
Misschien heeft iemand een goede beschrijving van de werking en instellingen van de pomp.
Het betreft een mechanische pomp van een 300TDI uit een dico uit 95.
Mvg Thimo.
incetiepomp 300tdi revisie
-
Bart van Dessel
Re: incetiepomp 300tdi revisie
De goedkoopste die ik ken: Frans van Poppel Starters en Dynamo's Groenstraat 6A 5525 AG, Duizel Telefoon:0497-514593
-
Thimo
Beste Bart,
Bedankt voor je reactie.
Weet jij toevallig ook of men er een standaard bedrag voor rekend, een ruilsysteem heeft of wat de kosten ongeveer zullen zijn?
Heb jij er toevallig geen liggen?
Mvg Thimo.
Bedankt voor je reactie.
Weet jij toevallig ook of men er een standaard bedrag voor rekend, een ruilsysteem heeft of wat de kosten ongeveer zullen zijn?
Heb jij er toevallig geen liggen?
Mvg Thimo.
-
Bart van Dessel
Hoi Thimo,
ik heb er helaas geen liggen, je kunt het beste Frans (van Poppel) even bellen. Het is een degelijke ouderwetse vakman die voor ieder klusje een prijs heeft. Volgens mij geen vaste prijzen. Ik vraag het van te voren ook nooit, achteraf valt het altijd mee
Gr, Bart
ik heb er helaas geen liggen, je kunt het beste Frans (van Poppel) even bellen. Het is een degelijke ouderwetse vakman die voor ieder klusje een prijs heeft. Volgens mij geen vaste prijzen. Ik vraag het van te voren ook nooit, achteraf valt het altijd mee
Gr, Bart