Deviltje `s ; berichie

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jup haans-klunder

Deviltje `s ; berichie

Bericht door Jup haans-klunder »

Maandag 4 juni ; moet baassie Juppe , met Gateway - Devil , voor de a.p.k. Stel je voor , is hij de hele dag bezig geweest , om links voor ; mijn koplamp met spatbord te repareren . Zat iets in de kreukels ; dit kwam door een niesbui . Ik rijdt op 12 mei 2011 in de regen , moet baassie niesen . Rijdt de inrit in bij de praxis , hij niest ; houdt zijn hand voor zijn mond ( zo hoort dat wel natuurlijk ) Hij is netjes opgevoedt , hand voor de mond als je moet niezen , stuurt dus met een hand , met mijn voorwiel - aandrijving , ( liet mij al sinds 2010 zo rijden ) ; Klonk !!!!!! klonk !!!!! ,tegen een betonpaaltje . Links voor Mijn L- Schouder ontwricht , mijn licht oogie was nog heel . Gelukkig was het lichte schade . Dit was mijn verhaaltje , Gateway - Devil wenst ; een ieder onder de Prikkers ; een heerlijke Pinkster tijd !!! En tot de volgende Prik . Doei van mij en baassie Juppe .
Anton (Rumble)

Re: Deviltje `s ; berichie

Bericht door Anton (Rumble) »

Wat een verhaal, je hebt toch wel foto's gemaakt van de werkzaamheden, want die zien we hier graag !

Anton
Exfietser

Re: Deviltje `s ; berichie

Bericht door Exfietser »

Jup, Ik gezondheid op die nies. Maar plan het volgende keer iets beter zou ik zeggen. Mijn oma zie altijd. Poepen en piesen doe je in je eigen tijd. Dat geld volgens mij ook voor niesen. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Arnold.
Plaats reactie