Dixon Bate Adjustable Drop Plate Kit
-
Scratch
Dixon Bate Adjustable Drop Plate Kit
Hoi Prikkers,
Ik wil een trekhaak bestellen bij Paddock, en wel de Dixon Bate Adjustable Drop Plate Kit (DA2121) Is deze ook voor gebruik in nederland goedgekeurd (3.5 Ton)
Voordeel van deze trekhaak vind ik dat je de trekhaak kan verwijderen zonder gereedschap en hij steekt niet zover uit aan de onderkant.
Of zit ik aan een Brink vast
Ik wil een trekhaak bestellen bij Paddock, en wel de Dixon Bate Adjustable Drop Plate Kit (DA2121) Is deze ook voor gebruik in nederland goedgekeurd (3.5 Ton)
Voordeel van deze trekhaak vind ik dat je de trekhaak kan verwijderen zonder gereedschap en hij steekt niet zover uit aan de onderkant.
Of zit ik aan een Brink vast
-
Bart74
Re: Dixon Bate Adjustable Drop Plate Kit
Interessant onderwerp. Mijn auto's hadden ze er onder zitten bij de rdw keuring maar vilgens mij wordt daar niet op merk en type gelet. Vraag me af of ze dat registreren. Zou niet fijn zijn als je iets krijgt en hij is niet toegestaan.
-
Mike
Stuur een mailje of een belletje naar dixon bates.
-
Frank Geerts
Heb deze aan mijn Td5 110 zitten. Heeft een keuringsplaatje voor 3500.
Als je de haakplaat er afhaalt, blijft er toch nog een aardige "ploeg" over in het terrein.
Daarnaast kan het met een aanhager soms aardig bonken, aangezien er altijd wat speling in zit.
Ben er wel zeer tevreden mee!
Frank
Vriendelijke groeten,
Frank
[home.tiscali.nl]
Als je de haakplaat er afhaalt, blijft er toch nog een aardige "ploeg" over in het terrein.
Daarnaast kan het met een aanhager soms aardig bonken, aangezien er altijd wat speling in zit.
Ben er wel zeer tevreden mee!
Frank
Vriendelijke groeten,
Frank
[home.tiscali.nl]
-
Scratch
Mike Schreef:
-------------------------------------------------------
> Stuur een mailje of een belletje naar dixon bates.
Dat is een goeie !! En de Prik maar laten voor wat het is.... Kun je met alle vragen wel elders terecht...
Maar ik heb mijn huiswerk gedaan. Dixon bate heeft een CE keurmerk en is EU approved. Wordt ook in Nederland verkocht, dus schat dat hij is goed gekeurd.
Buiten Dixon bate, heb je de zelfde trekhaak ook van Britpart, Bearmach en land Rover (zou Dixon Bate kunnen zijn) aardig bos dus
Ik ga me er over beraden, misschien toch een Brink...
-------------------------------------------------------
> Stuur een mailje of een belletje naar dixon bates.
Dat is een goeie !! En de Prik maar laten voor wat het is.... Kun je met alle vragen wel elders terecht...
Maar ik heb mijn huiswerk gedaan. Dixon bate heeft een CE keurmerk en is EU approved. Wordt ook in Nederland verkocht, dus schat dat hij is goed gekeurd.
Buiten Dixon bate, heb je de zelfde trekhaak ook van Britpart, Bearmach en land Rover (zou Dixon Bate kunnen zijn) aardig bos dus
Ik ga me er over beraden, misschien toch een Brink...
-
Pamela
ook een tijdje mee rondgereden is zeker als je diverse aanhangers/caravans etc rijd wel een mooie oplossing, ervaring is toch dat je hem op een gegeven moment op een bepaalde hoogte laat zitten en niet meer verplaatst.
Wat betreft de keuring in NL, als hij elders voor dat gewicht goedgekeurd is, durf ik dat risico wel te nemen hem hier in NL te gebruiken, tijdens de APK haal je hem er gewoon af, wat er niet aan zit, hoeft namelijk niet gekeurd te worden, dit uit ervaring toen mijn kogel iets scheef bleek te staan en de keurmeester zei, schroef hem er even af terwijl ik de rest van de auto keur..... na de keuring netjes een nieuwe geplaatst
Wat betreft de keuring in NL, als hij elders voor dat gewicht goedgekeurd is, durf ik dat risico wel te nemen hem hier in NL te gebruiken, tijdens de APK haal je hem er gewoon af, wat er niet aan zit, hoeft namelijk niet gekeurd te worden, dit uit ervaring toen mijn kogel iets scheef bleek te staan en de keurmeester zei, schroef hem er even af terwijl ik de rest van de auto keur..... na de keuring netjes een nieuwe geplaatst
-
Cees130
Ik heb een dixon bate onder mijn 130, heb deze in 2004 ingevoerd uit duitsland en deze voor grijs kenteken omgebouwd en dixon bate er onder gebouwd . Deze is mee gekeurd en op het kenteken voor 3500 kg goedgekeurd en vermeld op het kenteken.
-
Frank Geerts
De Dixon Bate wordt alle jaren gewoon mee gekeurd. haal hem er nooit af. heeft tenslotte een keuringsplaatje.
Wel controleren ze iedere keer of de kogel nog wel de juiste diameter heeft.
Vriendelijke groeten,
Frank
[home.tiscali.nl]
Wel controleren ze iedere keer of de kogel nog wel de juiste diameter heeft.
Vriendelijke groeten,
Frank
[home.tiscali.nl]