Wiel moer

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jan-

Wiel moer

Bericht door jan- »

Weet iemand van jullie welke maat wielmoeren een series 3 109 ex defensie heeft? Is dit een metrische maat? het zijn vrij forse moeren namelijk. Ik kan de maat niet meten aangezien hij op bijna een uur rijafstand staat.

Ik mis al sinds aanschaf één van de wielmoeren en aangezien de APK na de ombouw naar 2.5na eindelijk op de planning staat wordt het tijd een moer te regelen.

Als iemand een wielmoer over heeft hoor ik het graag...
JanTD5

Re: Wiel moer

Bericht door JanTD5 »

Hoi Jan,

Hier heb je een nummertje, zie hier er is vast wel iemand die er nog eentje rond zwerven heeft. Maat is 27mm. Hmmm en ik ben die gene die je het ding verkocht heeft Dan moet er dus nog een moer rondzwerven in het zand van de schuur waar hij geparkeerd stond. Zal morgen m'n pa eens bellen of ie hem kan vinden. Want ze waren er allemaal, heb er wel een keertje andere wielen op gezet in die periode.

Mvg Jan

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/05/2012 20:12 door JanTD5.
jan-

Bericht door jan- »

Dank je Jan,
Kijk maar eens of jij hem ergens kunt vinden. Zou wel fijn zijn betaal je de verzendkosten wel.
Dan hoef ik niet te bestellen in UK.

Gr.
Jan

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/05/2012 20:24 door jan-.
Symon

Bericht door Symon »

Anders heb ik er nog wel een over als je er een nodig hebt

Groeten Symon
Davy

Bericht door Davy »

Voor € 0,95 te koop bij bijvoorbeeld Landro. Budget en alle andere nederlandse aanbieders zullen ze ook zo op de plank hebben liggen.
jan-

Bericht door jan- »

Nou heren,

Hartelijk dank voor de effectieve hulp ik heb gelijk bij landro even wielmoeren besteld (+reserve) en nog wat andere spullen.
Weet iemand ook wat het verschil is tussen een knippelichtglas van defender en series. Weet niet of ik de juiste besteld heb.

Jan
Davy

Bericht door Davy »

Volgens dezelfde site hebben de complete units van een serie en een defender hetzelfde nummer. Glas zal dan ook wel op beide passen.
jan-

Bericht door jan- »

jij bent slim
Davy

Bericht door Davy »

Ik heb af en toe mijn momenten. Vaker af dan toe
JanTD5

Bericht door JanTD5 »

Hoi Jan,

Pa heeft nog lopen harken en zoeken maar niet gevonden. Lees ook dat het al opgelost is. De lens kapjes zijn niet altijd gelijk hoor, je heb je ze ook waar de fitting als een bajonet in de lens klikt. Volgens mij van af de Td5. Hier ziet een een stekker achter op ipv van draden. Succes met je APK!

Mvg Jan
plaetje

Bericht door plaetje »

zondag voor€0.20 in zeewolde per stuk nieuw en bijna nieuw

plaetje
jan-

Bericht door jan- »

Ik heb er al een besteld. Ik had wel naar Zeewolde gewild als maar alvast APK had. Zonder Land rover is het gevoel niet goed denk ik.
Plaats reactie