300 tdi radiator
-
Jeroen
300 tdi radiator
Na het verwijderen van mijn elektrische fan zag ik dat de onderkant van mijn radiator aardig aan het wegrotten is, dus dat wordt vervangen. Nu zie ik echter 2 verschillende partnummers namelijk BTP2275 en de PCC500170. Wat is het verschil? Via wat zoekwerk kan ik uit een stuk opmaken dat er verschil in fijne en grove draad zou zitten in de aansluitingen van de oliekoeler, klopt dat?
-
Jeroen
Re: 300 tdi radiator
defender en de auto heeft een motorconversie ondergaan waarvan ik het bouwjaar van herkomst niet weet?!
-
Frans Bonnes
Hier wat aan.
Ivm de partnummers.
fb
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/05/2012 19:58 door Frans Bonnes.
Ivm de partnummers.
fb
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/05/2012 19:58 door Frans Bonnes.
-
Jeroen
bedankt voor de link maar op basis van mijn chassisnummer kom ik niet verder omdat ik een upgrade naar een 300 tdi heb en de herkomst van die motor niet weet
-
Jeroen
Naar mijn weten uit een discovery, maar dat weet ik niet zeker? Anders zou het mogelijk de BTP2275 zijn want dat is de enige die ze voor de Discovery 300 tdi opgeven. Maar ik zou graag het verschil willen weten zodat ik naar de huidige kan kijken welke ik moet hebben.
-
wiety
hoi
de vroege hadden een olie koeler aansluiting met losse nippel tussen olie koeler slang en radiator, en geen rubbrren ringetje, maar een hydroliek knel fitting
de latere hebben een rubberen ringetje en de nippel vast gesoldeerdt aan de radiator
tenminste defender 300tdi
gr pascal
de vroege hadden een olie koeler aansluiting met losse nippel tussen olie koeler slang en radiator, en geen rubbrren ringetje, maar een hydroliek knel fitting
de latere hebben een rubberen ringetje en de nippel vast gesoldeerdt aan de radiator
tenminste defender 300tdi
gr pascal