Colonne prikkerdag zondag van Tilburg naar Zeewolde 13 mei
-
defendertje90
Colonne prikkerdag zondag van Tilburg naar Zeewolde 13 mei
Op vraag van Athon (rumble) of ik een colonne op wilde zetten van zuid nederland naar zeewolde post ik hierbij het draadje.
Zoals in het onderwerp staat gaat het om 13 mei ik wil dan om 10.00 uur vertrekken bij de MC Donalds in Tilburg langs de A58 daarna rij ik via de a58, a27 (eventueel a28) maar zeewolde.
Wie heeft er zin en tijd om onderweg of bij het beginpunt aan te haken, graag hoor ik wie er aan wil haken zodat ik hier rekening mee kan houden.
om rekening te houden met de serie rijders onder ons zal de gemiddelde snelheid rond de 80 a 90km/h zijn.
op de dag zelf ben ik te bereiken op de 27mc onder kanaal 16
of op de mobiel via 06-viernul210viernegenacht
Zoals in het onderwerp staat gaat het om 13 mei ik wil dan om 10.00 uur vertrekken bij de MC Donalds in Tilburg langs de A58 daarna rij ik via de a58, a27 (eventueel a28) maar zeewolde.
Wie heeft er zin en tijd om onderweg of bij het beginpunt aan te haken, graag hoor ik wie er aan wil haken zodat ik hier rekening mee kan houden.
om rekening te houden met de serie rijders onder ons zal de gemiddelde snelheid rond de 80 a 90km/h zijn.
op de dag zelf ben ik te bereiken op de 27mc onder kanaal 16
of op de mobiel via 06-viernul210viernegenacht
-
defendertje90
Re: Colonne prikkerdag zondag van Tilburg naar Zeewolde 13 mei
up altijd gezellig
-
Anton (Rumble)
Er komen er vanzelf wel bij! Kan limburg ook bij jou aansluiten, of is dat om?
En zuidholland?
En zuidholland?
-
defendertje90
limburg is denk ik makkelijker om via de A2 te rijden en dan bij utrecht de A27 op.
Eventueel kunnen degene uit limburg of aansluiten bij tilburg of ergens bij de A27 aansluiten (eventueel tankstation bij nieuwegein (afslag naar de sluis bij nieuwegein nemen en dan tankstation parkeerplaats oprijden))
Eventueel kunnen degene uit limburg of aansluiten bij tilburg of ergens bij de A27 aansluiten (eventueel tankstation bij nieuwegein (afslag naar de sluis bij nieuwegein nemen en dan tankstation parkeerplaats oprijden))
-
defendertje90
komende zondag is het zover wie haakt eraan onderweg?
-
Anton (Rumble)
Upje
Het word droog weer komende Zondag. dus aansluiten zou ik zeggen!
Het word droog weer komende Zondag. dus aansluiten zou ik zeggen!
-
sjorsboomschors/aka/PP
hmm, als je via Almere rijdt, schuif ik wel in anders in Zeewolde ( nog Nooit geweest finally een meet & greet met de meeste hier... ( al ken ik sommigen wel)
-
disco1992
ik kan a.s. zondag niet defendertje90 !
heb een andere verplichting en dat is geen moederdag.
good luck met je colonne ik heb het ook paar jaar gedaan en had toch wel een auto of 10/15 meestal
disco1992
heb een andere verplichting en dat is geen moederdag.
good luck met je colonne ik heb het ook paar jaar gedaan en had toch wel een auto of 10/15 meestal
disco1992
-
defendertje90
Nog vrijwilligers die achter mij aan willen rijden?
-
Jup haans-klunder
Ik wil best wel ; achter jou aanrijden !!! Maar dat is hetzelfde , als het sprookje , van de mooie zwaan en het lelijke eendje . Juppe met de ''Gateway-Devil'', achter de Zwaan van defendertje . Maar ik woon al 57 jaar niet meer in de ; '' Skoonste stad van het Làànd '', maar sinds 32 jaar alweer in Apeldoorn . Beste Defendertje 90 , Ik wens jou veel plezier op de Prikkersdag en ben blij dat er weer iets geregeld is ; om vanaf ''Kruikenstad'' naar het Lage Flevoland te komen . Gr: Juppe .