achterste propshaft 109 V8
-
polar bear
achterste propshaft 109 V8
Ja van de voorste aandrijfas van de stage one weten we dat ie moeilijk te vinden is, maar de achterste? als ik zoek op het onderdeelnr FRC1921 vind ik altijd een niet leverbaar onderdeel met, als het al is vermeld, astronomische prijzen. ik dacht altijd dat de achteraandrijfas van de stage one standaard was. iemand ervaring mee? thanx!
-
neef Henk
Re: achterste propshaft 109 V8
[www.gknservice.com]
Hier heb ik de aandrijfassen laten aanpassen voor mijn 101 FC. Ze zijn verlengd en ingekort. Waarschijnlijk kunnen ze jouw as weer als nieuw maken.
Groeten neef Henk
Hier heb ik de aandrijfassen laten aanpassen voor mijn 101 FC. Ze zijn verlengd en ingekort. Waarschijnlijk kunnen ze jouw as weer als nieuw maken.
Groeten neef Henk
-
Polar Bear
Dank! dat is ook nog in de buurt weet ik.Was het een dure grap?
-
bowy
Nieuwe aandrijfas op elke willekeurige (custom) lengte heb je in de UK al voor 95 pond en HD voor 130. Zou ik dus niet teveel voor verder zoeken.
Ben een zeer tevreden van D&F Propshafts In Nederland heb ik iets dergelijks nog niet onder de 350 gevonden.....
GR Bowy
Ben een zeer tevreden van D&F Propshafts In Nederland heb ik iets dergelijks nog niet onder de 350 gevonden.....
GR Bowy