Beste Prikkers,
Ik ben bezig mijn Defender V8 keuringklaar te maken en had een lekkende koppeling , om narigheid in de toekomst te voorkomen maar
besloten om alles te vervangen. m arr heb nu de volgende vragen.
A: klopt het dat er maar 1 type slave cilinder is voor de V8 ( heb een v8 met LT77 bak )
B: hoe heet dat kleine rubberslangetje dat van binnen kant spatbord naar de slave cilnder loopt (of het nummer ) ivm bestellen Paddock.
C: het uitbouwen van de hoofdcilnder was een lange klus daar ik heel moeilijk bij de onderste bout kom ? is er een gemakkelijke manier ?
misschien via onderkant dashbord ? zie daar wel 6 bouten zitten. De hoofdcilinder zit nu in een soort metalen frame.
gr
Harry
koppeling V8
-
harryv8
Re: koppeling V8
Weet niet of het veel uitmaakt ? maar is voor een RHD V8 90 uit december 1982
-
Exfietser
Re: koppeling V8
Bij een series haal ik die zes bouten los en daarmee het hele koppelingshuis er uit. Van het zijscherm haal ik de vier boutjes aan het schutbord los en het binnen scherm los zodat ik het opzij kan trekken om het koppelings huis er uit te halen. Bij een 90 is het binnenscherm anders. Ik weet niet of het daar ook gaat.
Arnold.
Arnold.