Grovertje is geschorst tot we gaan verhuizen... Kon even niet anders vanwege wat bijkomende redenen...
Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden ?? Accu los, of juist niet ?? Gewoon af en toe even starten ??? In de winter wordt de schorsing hoe dan ook opgeheven...
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Defender TD5 tijdelijk stallen
-
Sander van Beek
Re: Defender TD5 tijdelijk stallen
-dubbelpost-
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/04/2012 09:05 door Sander van Beek.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/04/2012 09:05 door Sander van Beek.
-
Sander van Beek
Af en toe een stukje verrijden, dan krijgen de banden geen platte kant. Verder wel eens gehoord dat mensen alle vloeistoffen eruit lieten lopen, maar als je hem voor een half jaartje stalt zou ik dat niet doen denk ik..
-
Ben leert elke dag van zijn Laro's
Gewoon een druppelader erop, ik heb een tijdje terug er een gekocht bij de Lidl voor 15 euro
En als je bang bent voor platte banden assteunen eronder.
Dat moet hij die paar maandjes toch wel overleven
En als je bang bent voor platte banden assteunen eronder.
Dat moet hij die paar maandjes toch wel overleven
-
Marc-my-Words
Tja, een druppellader (of als er geen 220 permanente aanwezig is dan bijv. iedere maand een dagje), misschien tussendoor een of twee maal starten en warm laten worden. Een half jaar is niet echt lang. Assteunen of zo nu en dan verrollen en de banden blijven rondgenoeg (doe er van te voren genoeg lucht in, wat meer als gewoon).
Mijn auto staat soms ook een maand stil en alleen als de accu moe is kan die een probleem geven, verder heb ik nooit iets gemerkt.
En, na langer stilstaan ook even nog wat voorzichtiger opwarmen, da's wel verstandig.
Verder is ie na dat half jaar rust ook weer aan een beurt toe, dus dan heb je de olie ook vervangen.
Marc
Mijn auto staat soms ook een maand stil en alleen als de accu moe is kan die een probleem geven, verder heb ik nooit iets gemerkt.
En, na langer stilstaan ook even nog wat voorzichtiger opwarmen, da's wel verstandig.
Verder is ie na dat half jaar rust ook weer aan een beurt toe, dus dan heb je de olie ook vervangen.
Marc