Brabant trophy 2007
-
neef Henk
Brabant trophy 2007
Ik wil weer een keer de Brabant trophy gaan rijden van zo'n 5 jaar geleden maar weet niet meer waar het startpunt was, dat wordt niet vermeld in het roadboek. Heeft iemand voor mij nog dat adres of coördinaat?
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
neef Henk
Re: Brabant trophy 2007
[landrover.startpagina.nl]
weet niet of deze linkjes nog werken
Groeten neef Henk
weet niet of deze linkjes nog werken
Groeten neef Henk
-
wilco
Is het mogelijk om het roadboek hier op het prikbord te zetten.
Wilco
Wilco
-
RoadRocket
been there done that
was een érg fijn 2-daags ritje ... begreep toen wel dat het de organisatie veel moeite heeft gekost om de route(s) aan elkaar te breien, kan me voorstellen dat dat 5 jaar na dato niet gemakkelijker is geworden ... als het legaal voor elkaar te krijgen is zou ik 'm nog wel eens willen rijden
robert
blub.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5516c314bc8e29d3c7e2d132ad749c3d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', 'http://www.s43.nl/laro/blub.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', '', 15292281, 600, 600, 'Loading image ...', false);
SIII 88 2.25 LPG/benzine - 1977
[boesmanblog.wordpress.com]
was een érg fijn 2-daags ritje ... begreep toen wel dat het de organisatie veel moeite heeft gekost om de route(s) aan elkaar te breien, kan me voorstellen dat dat 5 jaar na dato niet gemakkelijker is geworden ... als het legaal voor elkaar te krijgen is zou ik 'm nog wel eens willen rijden
robert
blub.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5516c314bc8e29d3c7e2d132ad749c3d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', 'http://www.s43.nl/laro/blub.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', '', 15292281, 600, 600, 'Loading image ...', false);
SIII 88 2.25 LPG/benzine - 1977
[boesmanblog.wordpress.com]
-
neef Henk
Dat roadbook ga ik niet hier op het prikbord zetten want dan wordt het wel erg druk op die route en niet alleen met LR's. Er hebben toen der tijd een aantal mensen zich er voor in gespannen en het was een mooie rit van twee dagen. Ik wil hem zelf nog eens een keer op mijn gemak alleen rijden dus wie weet waar het begin punt was?
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
defendertje90
inderdaad hier niet neerzetten dan ga je overlast creeren (aangezien iedereen hier mee kan lezen idd ook andere merken die op de route verschijnen)
-
Ben leert elke dag van zijn Laro's
Zoiets zouden we hier in de bollenstreek nooit kunnen organiseren
Ik denk niet dat de gemiddelde bollenkweker het waardeert als er een stuk of wat laro's over zijn landpadden rijden, en daarnaast kom je ook niet zo ver.
Zag vanmiddag wel een landrover op het strand in scheveningen staan.
Ik denk niet dat de gemiddelde bollenkweker het waardeert als er een stuk of wat laro's over zijn landpadden rijden, en daarnaast kom je ook niet zo ver.
Zag vanmiddag wel een landrover op het strand in scheveningen staan.
-
defendertje90
Ben leert elke dag van zijn Laro's Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zoiets zouden we hier in de bollenstreek nooit
> kunnen organiseren
> Ik denk niet dat de gemiddelde bollenkweker het
> waardeert als er een stuk of wat laro's over zijn
> landpadden rijden, en daarnaast kom je ook niet zo
> ver.
> Zag vanmiddag wel een landrover op het strand in
> scheveningen staan.
zolang het openbare weg is mag het gewoon.
-------------------------------------------------------
> Zoiets zouden we hier in de bollenstreek nooit
> kunnen organiseren
> Ik denk niet dat de gemiddelde bollenkweker het
> waardeert als er een stuk of wat laro's over zijn
> landpadden rijden, en daarnaast kom je ook niet zo
> ver.
> Zag vanmiddag wel een landrover op het strand in
> scheveningen staan.
zolang het openbare weg is mag het gewoon.
-
disco1992
ik heb hem ook gereden !
ik dacht dat het ergens begon tussen eindhoven en meijl.
zou er zo naar toe kunnen rijden volgens mij maar kan zo niet echt zeggen hoe ik er kom .
maar zit wel erg warm als ik zeg in de buurt van meijl een start punt en dat is echt niet bij bartje thuis!!
was ergens bij een cafe met een parkeer plaats met kiezelsteentjes.
snelweg af , links af, rotonde rechtdoor of schuinrechts aanhouden. stukje doorrijden dan rechts af ergens bij een grotere sloot aan rechterzijde dacht ik. dorpje in en aan linker zijde het cafe.
dit is wat ik me nog kan bedenken.
maar welke aflsag en plaats het was is me ontschoten.
disco1992
ik dacht dat het ergens begon tussen eindhoven en meijl.
zou er zo naar toe kunnen rijden volgens mij maar kan zo niet echt zeggen hoe ik er kom .
maar zit wel erg warm als ik zeg in de buurt van meijl een start punt en dat is echt niet bij bartje thuis!!
was ergens bij een cafe met een parkeer plaats met kiezelsteentjes.
snelweg af , links af, rotonde rechtdoor of schuinrechts aanhouden. stukje doorrijden dan rechts af ergens bij een grotere sloot aan rechterzijde dacht ik. dorpje in en aan linker zijde het cafe.
dit is wat ik me nog kan bedenken.
maar welke aflsag en plaats het was is me ontschoten.
disco1992
-
vossehoff
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat veel auto's (niet landbouw gerelateerd) op een openbaar zandpad vaak gewoon eindigt met sluiting van het pad.
In de afgelopen drie jaar is naar mijn schatting ongeveer 10-15% van de zandpaden in Noord Drenthe afgesloten voor openbaar gebruik om overlast te voorkomen. Vaak zijn ze dan alleen nog toegankelijk voor vergunningshouders.
gr Niels
In de afgelopen drie jaar is naar mijn schatting ongeveer 10-15% van de zandpaden in Noord Drenthe afgesloten voor openbaar gebruik om overlast te voorkomen. Vaak zijn ze dan alleen nog toegankelijk voor vergunningshouders.
gr Niels
-
Joadalama
Maar eens even creatief met google maps geweest. Als ik jou routebeschrijving volg vanaf de A67 dan lijkt het er op dat het in Liessel is geweest. Is ook wel randje Brabant. Niet te laat remmen anders zit je in Limboland.
Groeten
Joachim
(sinds 1992 genaturaliseerd tot Limbo)
Groeten
Joachim
(sinds 1992 genaturaliseerd tot Limbo)
-
neef Henk
Wat ik uit de oude mailtjes heb kunnen halen is dat het beginpunt bij Herberg de Morgenstond was in Griendsveen????????????? Klopt dit?
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
Benno
Komt wel erg in de buurt
Was een leuk weekeindje toen, wel erg stoffig.
Benno en Orry.
Was een leuk weekeindje toen, wel erg stoffig.
Benno en Orry.
-
wilberth
griendsveen is correct Henk, en inderdaad, vlak bij bart zo'n beetje op de grens met limboland, we zouden immers brabant door kruisen (hij eindigt ook op de grens met zeeland)
Weet echter niet of je alles nog kan (mag) rijden na die tijd. Zaten sowieso al een paar stukjes in waar we specifiek toegang voor hadden gekregen.
Zou er persoonlijk best lol in hebben om hem weer eens op te poetsen en in de herhaling te gooien, dus als jij nu een poging waagt dan laat je maar weten waar het niet meer werkt. Misschien weer eens een groepje bij elkaar zoeken om te kijken of het nog steeds kan. (Hij lag toen al behoorlijk zuidelijk om niet teveel last te hebben van afgesloten wegen, richting Belgie is er nog behoorlijk wat "vergeten" natuur te vinden)
Liefhebbers voor de organisatie (voor de rit zijn er altijd voldoende) moeten me maar even een PM sturen. De camping van toen is nu volgens mij een staatsbosbeheer camping geworden. Maar dat zou ik nog eens na kunnen kijken voor je.
Groet, Wilberth
Weet echter niet of je alles nog kan (mag) rijden na die tijd. Zaten sowieso al een paar stukjes in waar we specifiek toegang voor hadden gekregen.
Zou er persoonlijk best lol in hebben om hem weer eens op te poetsen en in de herhaling te gooien, dus als jij nu een poging waagt dan laat je maar weten waar het niet meer werkt. Misschien weer eens een groepje bij elkaar zoeken om te kijken of het nog steeds kan. (Hij lag toen al behoorlijk zuidelijk om niet teveel last te hebben van afgesloten wegen, richting Belgie is er nog behoorlijk wat "vergeten" natuur te vinden)
Liefhebbers voor de organisatie (voor de rit zijn er altijd voldoende) moeten me maar even een PM sturen. De camping van toen is nu volgens mij een staatsbosbeheer camping geworden. Maar dat zou ik nog eens na kunnen kijken voor je.
Groet, Wilberth
-
wilberth
ff aanvinken dat ik zelf graag dit draadje wil volgen. Toch benieuw met welke auto ik in de volgende editie in de sloot beland, of moet je sommige tradities maar niet tot traditie verheffen
Groet, WIlberth
Groet, WIlberth
-
Benno
De camping de Hoevens is nog gewoon camping. Kun je gewoon terecht of het moet dit jaar veranderd zijn. Een flink deel onder tilburg tot roosendaal klopt nog vrij aardig. In dat gebied rijd ik geregeld en daar is niet al te veel veranderd. Lijkt me leuk om hem nog eens te rijden, het was toen ook een leuk weekeinde. Hopelijk dan wel met wat meer vocht op de weg want ik had millimeters stof in heel de range zitten.
Benno
Benno
-
bcmeijer
Hallo,
Ik heb ook regelmatig met het idee gespeeld om de tocht nogmaals te gaan rijden en te kijken of we nogmaals met een groep kunnen gaan.
Mocht er iemand beginnen met een initiatief, 'count me in'!
Ook voor de organisatie, route's Mijn expertise zit vooral tussen tilburg en tot voorbij baarle.
Ik heb ook regelmatig met het idee gespeeld om de tocht nogmaals te gaan rijden en te kijken of we nogmaals met een groep kunnen gaan.
Mocht er iemand beginnen met een initiatief, 'count me in'!
Ook voor de organisatie, route's Mijn expertise zit vooral tussen tilburg en tot voorbij baarle.