pool paren 200tdi dynamo paddocks

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
defendertje90

pool paren 200tdi dynamo paddocks

Bericht door defendertje90 »

Ik zit hier met een klein probleempje. Ik heb een toerenteller besteld (tot zover nog alles goed en netjes geleverd) poulie diameters opgegeven (zoals besproken in een eerder bericht)

Nu heb ik hem vandaag terug gehad (van de programmeur) maar hij draait 800 toeren sneller (ipv 800 minder bij 3000 toeren) Ik rij 50 km/h in z'n 5 met 3000 toeren.

Het vermoeden is dat de pool paren niet kloppen (normaal 6????!!!! hier blijkbaar anders) kan iemand mij vertellen hoeveel poolparen een 200tdi 65A dynamo heeft (ze zijn nu van 4 uitgegaan maar blijkt dus niet goed te zijn) het is blijkbaar niet zo simpel om te zeggen doe er dan maar 8 poolparen in programmeren.

Anderzijds als er hier iemand is die de vdo viewline kan programmeren en bereid is dit voor mij te doen (eventueel op locatie met auto) dan zou dat ook mooi zijn.

Gaat dus om een dynamo van paddocks laad overigens gewoon goed
Thimo

Re: pool paren 200tdi dynamo paddocks

Bericht door Thimo »

Neem eens contact op met biesheuvel autosport, zijn VDO dealer.

Mvg Thimo.
defendertje90

oke tja heb eerst paddocks is gemaild of hun antwoord kunnen geven (vermoed van niet word te moeilijk maar mayby)

Programmeren is geen probleem alleen heb ik liever iemand die ik langs de auto kan zetten en samen met de auto dat kan programmeren zodat ik meteen kan testen of het goed is en we deze problemen die ik er nu mee heb (overigens altijd netjes opgelost) niet heb
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Misschien een (te) simpele shortcut hoor,..

maar rij eens naar een garage, zet de auto aan de kast en kijk eens naar de toeren die dan aangegeven worden.

Vergelijk dat eens met de stand van je nieuwe computerklokkie en reken dan gewoon uit hoeveel procent de teller afwijkt.

Stel de parameters opnieuw af met verrekening van het afwijkende percentage en klaar is 'geen idee wat je voornaam is'

Of ik moet iets over het hoofd zien maar volgens mij hoeft het niet moeilijker te zijn.

grtn

RoLandRover
defendertje90

heb ik al uitgerekend maar dat is inderdaad te simpel. Hun moeten meer dingen weten.
Plaats reactie