LRO of LRM?
-
Pamela
LRO of LRM?
Ik mag een tijdschriftje uitkiezen maar twijfel of ik de LRO of de LRM moet nemen, de LRE bestaat blijkbaar niet meer dus die valt dan al af....
Ik zie een posting staan hierover, maar die is van 2009, wellicht e.e.a. veranderd inmiddels?
Heb zelf een jaartje de LRO gehad, leuk blad, wel veel advertenties, maar wat is het verschil met de LRM over het algemeen?
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
Ik zie een posting staan hierover, maar die is van 2009, wellicht e.e.a. veranderd inmiddels?
Heb zelf een jaartje de LRO gehad, leuk blad, wel veel advertenties, maar wat is het verschil met de LRM over het algemeen?
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
-
Disco
Re: LRO of LRM?
Geen!!!!!!!!!!!!!!
Soms is de een interessanter dan de andere( laatste maanden lijkt het er wel op of de bijde de zelfde art. hebben)
alle bij even dik, even veel reclame
Jo
Soms is de een interessanter dan de andere( laatste maanden lijkt het er wel op of de bijde de zelfde art. hebben)
alle bij even dik, even veel reclame
Jo
-
laro13
De LRM is ook wel leuk, maar ze zijn een ramp met hun administratie!
Elk jaar is het weer een feest om je abonnement te verlengen.
Vorig jaar heeft het me 3 maanden gekost, ze waren mijn geld kwijt en konden nergens mijn gegevens terug vinden.
De LRO is wat officiëler en zullen niet gouw grote kritieken geven t.o.v Land Rover.
De LRM is meer een "ouwe jongens club" en is wat losser geschreven.
Houd verder ook de aanbiedingen in de gaten, vorig jaar kon je een abonnement op de LRO nemen voor half geld! ( is dan ongeveer 3 euro per tijdschrift).
Succes!
Jasper
Elk jaar is het weer een feest om je abonnement te verlengen.
Vorig jaar heeft het me 3 maanden gekost, ze waren mijn geld kwijt en konden nergens mijn gegevens terug vinden.
De LRO is wat officiëler en zullen niet gouw grote kritieken geven t.o.v Land Rover.
De LRM is meer een "ouwe jongens club" en is wat losser geschreven.
Houd verder ook de aanbiedingen in de gaten, vorig jaar kon je een abonnement op de LRO nemen voor half geld! ( is dan ongeveer 3 euro per tijdschrift).
Succes!
Jasper
-
Vivian
geen van de twee, doe LRCH magazine.
Minder nummers per jaar maar ook minder reclame per blad. Best aardige artikelen.
en dan mag je ook nog met alle evenementen mee doen.
Minder nummers per jaar maar ook minder reclame per blad. Best aardige artikelen.
en dan mag je ook nog met alle evenementen mee doen.
-
Lucas van Lierop
LRCH magazine is wel echt iets heel anders, veel dunner, veel meer op de club gericht en minder op mooie custom projecten b.v. en het komt minder vaak. LRO/LRM verschil vergeet ik altijd na een tijdje dus dat weet ik ook niet meer.
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Roelandrover
Zeker LRO,
Staat veel reclame in, maar ook promoties.
Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg om reclame te lezen van landrover onderdelen .
Niets leuker dan een echt goed magazine om op een terrasje te lezen!
Staat veel reclame in, maar ook promoties.
Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg om reclame te lezen van landrover onderdelen .
Niets leuker dan een echt goed magazine om op een terrasje te lezen!
-
Lucas van Lierop
Btw voor de helft van geld lees je LRO digitaal via bv Zinio.
Groet
Lucas
Groet
Lucas