Hello,
Is er ergen een verzamelsite voor opkikkerdagen enzo.
Ik heb iest wat kleine jochies leuk vinden en die wil ik wel een leuke tijd bezorgen.
cheers
JW
Met morgen een foto van dat leuk
opkikker-doe-een-wens-plezier-dagen
-
JanTD5
Re: opkikker-doe-een-wens-plezier-dagen
Hoi JW,
Neem even contact op met stichting de opkikker. Dan hoor je wel hoe en wat je voor hun kunt betekenen. info@opkikker.nl of 036 - 538 66 60 Er zijn natuurlijk meer stichtingen in het land die vergelijkbare dagen/momenten hebben. Maar weet daar zo geen namen van. Ook veel BN'ers vinden het tegenwoordig belangrijk dat ze een eigen foundation hebben. Vind zelf een vrijwilligers stichting het meest "oprechte" hebben t.o.v. de BN'ers maar dat is persoonlijk ze doen natuurlijk allemaal goed werk!
Mvg jan
PS: ben nu wel nieuws gierig wat je hebt?
Neem even contact op met stichting de opkikker. Dan hoor je wel hoe en wat je voor hun kunt betekenen. info@opkikker.nl of 036 - 538 66 60 Er zijn natuurlijk meer stichtingen in het land die vergelijkbare dagen/momenten hebben. Maar weet daar zo geen namen van. Ook veel BN'ers vinden het tegenwoordig belangrijk dat ze een eigen foundation hebben. Vind zelf een vrijwilligers stichting het meest "oprechte" hebben t.o.v. de BN'ers maar dat is persoonlijk ze doen natuurlijk allemaal goed werk!
Mvg jan
PS: ben nu wel nieuws gierig wat je hebt?
-
Jan Willem
Ik ga her en der wel eens grasduinen
Vanavond komen de fotoos
JW
Vanavond komen de fotoos
JW
-
Victor
Leuk idee, ben ik ook voor in. Geluid van mijn V8 vinden ze ook vast leuk en vinden het ook vast heel gek dat het stuur aan de verkeerde kant zit
Keep me posted
Keep me posted