Deuren van Defendershop.nl

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marco de Lange

Deuren van Defendershop.nl

Bericht door Marco de Lange »

Hallo, de zijdeuren van Defendershop.nl schijnen populair te zijn. Nu heb ik een set Paddock deuren die iets minder duurzaam zijn dan gehoopt dus is de vraag wie op het prikbord heeft ervaring met de deuren van Defendershop.nl (welke zo ver ik weet van CPL in de UK zijn). [centralprecision.co.uk]
En deze UK webshop... [landefender4x4parts.co.uk]
Ervaringen hier?

Groeten,

Marco
Spycke

Re: Deuren van Defendershop.nl

Bericht door Spycke »

Marco,

Defendershop is dik ok,
heb er zelf een complete set vandaan gehaald.
Ben ze aan het ombouwen naar lifthandel vandaar dat ik
lang gezocht heb naar de goedkoopste (originele) deuren.
Geschikte lui en liefhebbers zoals wij allemaal.

gr Spycke
Marco de Lange

Dank, geloof zeker dat het aardige lui zijn maar zou graag willen weten hoe duurzaam deze deuren zijn. En misschien dat iemand in Twente ze gemonteerd heeft?
Maartenb

Bericht door Maartenb »

De webshop is het verkoopkanaal van CPL. Is dus hetzelfde bedrijf.

Ik heb ook een set deuren van hen verkocht, maar nog niet geplaatst. Ze zien er in ieder
geval goed uit. Zijn gemaakt op originele LR mallen en zitten goed in de coating.
Ook is het aluminium zoveel mogelijk vrij gehouden van de metalen delen om galvanische corrosie te minimaliseren.
Greetz, Maarten
Tom

Bericht door Tom »

en de dikte van de aluminium skin is hetzelfde als bij de originele land rover deuren? (aangezien ik een ander imitatie merk achterdeur heb waar het alu echt superdun is....)

Groet, Tom
Edward

Bericht door Edward »

Als het deuren zijn van Central Precision Limited dan zijn ze net zo goed of slecht als de originele. Ben daar geweest en zij hebben de tooling van Land Rover overgenomen. Leuke lui!
Cadarn

Bericht door Cadarn »

+1
Heb ook een rondleiding daar gekregen toen ik de deuren voor iemand moest ophalen.
Constructief uitstekend, roestwering?, lijkt me wijs om wat extra te doen.
Jaap
Marco de Lange

Bedankt voor de antwoorden.. bouwkwaliteit is dus goed en duurzaamheid vooralsnog een vraagteken denk ik. Vraag is of ze langer mee gaan dan de Paddock deuren die nu na 5 jaar aardig roesten ondanks dat ik van de antiroest behandeling een complete missie had gemaakt.
Marco de Lange

Interessante ontdekking?

Op de Paddock website staan nu ook weer? Defender zijdeuren.... de gebruikte image (foto) is dezelfde als op de landfender4x4 shop met CPL deuren....

Vraag is dan... zijn die deuren dus van CPL en zijn de deuren die ik nu heb, 5 jaar oud van Paddock ook van CPL of toch niet?

Inmiddels Paddock een tweet gestuurt om dat te vragen.....
André met Truckie

Bericht door André met Truckie »

Al met al een hele investering die deuren. Helemaal als je alle deuren gaat vervangen. Een optie is om het aluminium huidje van het frame te verwijderen en het frame te laten galvaniseren. Op mijn series III is bijna al het staal, zoals chassis, schutbord, deurframes en nog wat klein spul gegalvaniseerd. Kan dus voorlopig wel een paar jaartjes mee.

André

Truckie, 1974 swb 2.25 diesel (met Bakkie, 1/4 ton Polynorm trailer 1954)

P1110122_zps06f130c0.jpg --> mod_embed_images_loadimage('79b29ef6e246ac3f50d6643bd36f1922', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi662.photobucket.com%2Falbums%2Fuu347%2Fsobat110%2FP1110122_zps06f130c0.jpg', 'http://i662.photobucket.com/albums/uu347/sobat110/P1110122_zps06f130c0.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi662.photobucket.com%2Falbums%2Fuu347%2Fsobat110%2FP1110122_zps06f130c0.jpg', '', 15149608, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Marco de Lange

Deuren van Paddock zijn niet van CPL schrijft Paddock mij. Ze gebruiken wel allemaal het zelfde plaatje....
Cadarn

Bericht door Cadarn »

Marco, misschien kan je wel even bij Maarten gaan kijken hoe de deuren zijn?
Jaap
Marco de Lange

Waar zit Maarten in Nederland? (woon zelf in Hengelo OV)
Cadarn

Bericht door Cadarn »

Ik hoop dat Maarten zelf nog reageert, ik heb zijn adres niet.
Meen ergens in Midden-Nederland.
Jaap
Nijhuis

Bericht door Nijhuis »

André SWB Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een optie is om het aluminium huidje van het frame te
> verwijderen en het frame te laten galvaniseren.

Nu lijk ik misschien heel dom, maar dat is toch niet te doen zonder dat je dat later aan de buitenkant van de auto terug gaat zien? Als je het alu gaat terug vouwen zie je dat toch direct?
Om nou direct weer met een soort plamuur aan het werk te moeten...
Cadarn

Bericht door Cadarn »

Cadarn Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik hoop dat Maarten zelf nog reageert, ik heb zijn
> adres niet.
> Meen ergens in Midden-Nederland.
> Jaap

PB gezien?
Marco de Lange

Ja dank je, was er nog niet aan toe gekomen door werk drukte
marion

Bericht door marion »

de zijdeuren van Defendershop.nl schijnen populair ik heeft ze ook super mooi Noteer in uw agenda; 31 maart feestelijke opening defendershop met dagaanbiedingen!
Plaats reactie