'ergens'las ik een verontrustend bericht: de RDW is iets van plan met kentekens die al lange tijd geschorst zijn, als je pech hebt wordt je kenteken opgeheven.
weet iemand hier iet smeer van, op de RDW zie ik zogauw niets staan.
Paul
rdw verontrustend
-
Michiel 109 V8
Re: rdw verontrustend
Telegraaf zeker? Of het plaatselijke leugenaartje?
Lijkt me dat ze dit niet zo snel zullen doen. Een kenteken is aan een auto gekoppeld en met het nieuwe nummerbord hebben ze weer keuze te over. Je betaald toch immers ook voor de schorsing?
Greetz,
Michiel
Lijkt me dat ze dit niet zo snel zullen doen. Een kenteken is aan een auto gekoppeld en met het nieuwe nummerbord hebben ze weer keuze te over. Je betaald toch immers ook voor de schorsing?
Greetz,
Michiel
-
Richard78
Re: rdw verontrustend
Niet toevallig op 1 april gelezen?
Om zeker te zijn zou ik even de RDW een mailtje sturen. Maar het lijkt me sterk.
Richard78
Om zeker te zijn zou ik even de RDW een mailtje sturen. Maar het lijkt me sterk.
Richard78
-
Marc-my-Words
Re: rdw niet zo verontrustend
Heren, Heren,
Zoek eens een half jaartje terug, of kijk hier:
[www.dlrr.nl]
En ja, het was pas 1 april, maar niet alles is een grap.
Marc
Zoek eens een half jaartje terug, of kijk hier:
[www.dlrr.nl]
En ja, het was pas 1 april, maar niet alles is een grap.
Marc
-
Berry
Komt er op neer dat kentekens waar al lange tijd niks mee gedaan is vernietigd gaan worden.
Als je ieder jaar keurig schorst gebeurt er niks. Dus kun je gewoon blijven schorsen
Als je ieder jaar keurig schorst gebeurt er niks. Dus kun je gewoon blijven schorsen
-
James
Als je niet schorst, dan kan je toch een bekeuring krijgen? Dus je bent dan toch wel verplicht om te schorsen, als je niets met die auto doet? Of sta ik elk jaar voor niks in de rij van het postkantoor?
Kïrst.
Kïrst.