APK keurstation omgeving Breda - Tilburg - Oosterhout (nb)

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
WillemJ

APK keurstation omgeving Breda - Tilburg - Oosterhout (nb)

Bericht door WillemJ »

Beste liefhebbers,

Ben op zoek naar een geschikt APK keurstation waar ik m'n LW aan kan bieden voor de APK. Ben op zoek naar de "keuren-zonder-zeuren" mentaliteit; bedrijf dat gewend is aan het werken aan en met de oudere auto's, met andere woorden, niet de gebruikelijke eenheidsworst-auto's.
Iemand goede ervaring met een APK station in de omgeving Breda - Tilburg - Oosterhout (nb)?

Ik lees het wel.

Groet,
Willem
Erwin 110TD5

Re: APK keurstation omgeving Breda - Tilburg - Oosterhout (nb)

Bericht door Erwin 110TD5 »

ken wel een heel goed adres in de buurt van Eindhoven,
gaat Grovertje ook altijd geen, (evanals Grovertje 1 en mijn unimog)

voor het geval je niets geschikts kunt vinden in jou buurt...

Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
WillemJ

Bericht door WillemJ »

Ok Erwin. Heb je een PB gestuurd. Nog iemand suggesties?
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Jansen
WillemJ

Bericht door WillemJ »

Beste Frans,

Dank je voor de suggestie. Meer suggesties?
RoadRocket

Bericht door RoadRocket »

zou ik dan weer niet doen...

1x gedaan omdat ik de stelling hanteerde "die kennen de auto's en weten hiermee om te gaan". Uiteindelijk afgekeurd op l*llige zaken als 'je dashboardverlichting doet het niet' .... en dat klopt.... op een Series moet je wel ff de schakelaar van die tellerverlichting aanzetten nadat je je licht aanzet.

Bleek dat zij bij drukte auto's doorzetten naar een andere bedrijf/keurmeester. Tja.... dát had ik zelf ook gekund..

robert
Frans Bonnes

Als ze hem alleen daarop afgekeurd hebben, had je herkeuring door de RDW aan moeten vragen.

fb
Frans Bonnes

Knook.

fb
wilberth

Bericht door wilberth »

kweenie of Best nog in de buurt is voor je. Ik ga al jaren naar Van Rijssel, onafhankelijk APK station. Zijn daar goed op de hoogte van APK, want doen niets anders. Klaar terwijl je wacht en als je even vriendelijk vraagt mag je ook wel meeklijk en de nodige uitleg geven/vragen.

Groet, Wilberth
Mark(110)

Bericht door Mark(110) »

Ik weet niet of Zevenbergen ook mag maar zelf ben ik al een paar keer naar Harm gegaan. Deze man keurt redelijk veel landrovers en ik ben er zelf wel tevreden mee. Ik ben ook weer via andere landroverrijders aan zijn naam gekomen. Hij weet tenminste wat een landrover is en kijkt niet vreemd op bij een drupje olie en gaat je handrem niet testen door even weg te rijden met de rem er nog op of zo.
Harm werkt volgens mij bij Autobedrijf Ton Hobé (geen aandelen alleen een tevreden klant)
sanderovich

Bericht door sanderovich »

Ik ga zelf met mijn auto's (Defender en Discovery) naar Van Abeelen in Breda. Heel erg goede ervaringen mee, zijn onafhankelijk en keuren het alleen af als het echt iets is dat niet goed is. Je mag er trouwens ook gewoon bij staan en met de keurmeester mee lopen daar.

Als je echt Laro specifiek wilt zou je naar 4x4 zuid kunnen gaan in Breda. Heb ik opzich goede verhalen over gehoord maar zelf geen ervaring mee.

Sander
disco1992

Bericht door disco1992 »

dan zal ik ook even reageren als oorspronkeleke bredanaar
woon nu wel in tilburg maar werk en ben heeeeel veel nog in breda.

ik kom overdag bij verschillende garage bedrijven die ik ken in breda en omstreken en kan je zo een hele lijst geven.
weet precies welke adressen hoe keuren

met mijn landrover ging ik meestal in chaam ( autobedrijf van alphen )
maar tegenwoordig doe ik het zelf voor keuren en af laten melden bij een garage.
aangezien ik een brug ter beschikking heb enzo.

in breda ken ik ook wel adressen maar die keuren niet allemaal zelf ook.

auto retro in breda : keurt zelf voor en laad hem ergens anders afmelden ( leuk bedrijf en heeft hele mooie auto's staan , oldtimers )

4x4 zuid in bredadoen bijna alleen landrovers .

knook breda ( dealer ) daar ken je de prijzen wel van denk ik

mario de wit in zevenbergen www.yo-parts.nl

ton hobe in zevenbergen waar harm inderdaad WERKTE !! hij is nu eigenaar geworden en weet even niet hoe het nu heet.

in tilburg en omgeving:

route58 Zit recht achter de macdonalds bij afslag goirle, doen alleen maar landrovers en tegenwoordig heel veel nieuwe type's.

landrovers and more in hilvarenbeek-esbeek

en ik zelf uiteraard keur hem voor en meld hem bij een garage af !
veel landrover ervaring en je staat er bij. krijgt gelijk goede adviezen en kan alles vragen uiteraard.

je mag me ook altijd bellen op 0643003525
als ik niet opneem slaap ik net als nu tot vanavond 21:30 dan ga ik werken maar ben wel bereikbaar.

disco1992
WillemJ

Bericht door WillemJ »

Oké heren, dank je voor de tips. Heb genoeg suggesties om uit te kiezen.
sjeroens

Bericht door sjeroens »

Disco 1992: "dan zal ik ook even reageren als oorspronkelijke Bredanaar" ech nie, gij zeit un leluke baviaon.,..
voor de rest als boven.
Groet, jeroen
Benno

Bericht door Benno »

Harm in Zevenbergen

goede ervaringen mee, kent de landrovers tegenwoordig goed en vind het prima om er mee te werken, hij is kritisch genoeg voor de veilige zaken maar accepteert ook dat onze auto's niet allemaal perfect kunnen zijn. Ik ga er zelf met mijn eigen auto's altijd naar toe. Ik doe al het onderhoud zelf maar vind het eigenlijk wel een veilig idee dat iemand 1 x per jaar eens goed ernaar kijkt.

Harm is tegenwoordig inderdaad eigenaar samen met Alex van [www.bgautoservice.nl]
disco1992

Bericht door disco1992 »

je hebt ook nog robbert jansen in etten leur.

doet ook alleen maar landrover !
prima bedrijf en super service !!

groet disco1992
Plaats reactie