RRC deur gaat niet meer open.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wilberth

RRC deur gaat niet meer open.

Bericht door wilberth »

Denk dat ik het antwoord wel weet, maar zijn er nog handige manier om een rechter achterdeur van een RRC op te krijgen als hij zowel van buiten als van binnen dienst weigert? Tot Caroline er zaterdag aan kwam deed hij het prima, de eerste barstjes in haar in eerste instantie positieve reactie beginnen zich af te tekenen (maar hij rijdt volgens haar dan weer wel lekker...)

Zal er wel op neerkomen dat de deurkaart eraf moet om het mankementje bovenwater te krijgen, tenzij... dit een bekend euvel is met bijbehorend truukje...

Groet, Wilberth
michel

Re: RRC deur gaat niet meer open.

Bericht door michel »

hoi.
deurpaneel verwijderen, en de stangetjes iets verdraaien, en als dat niet werkt.....iets buigen.
tipisch range rover kwaal.
Benno

Bericht door Benno »

Slotdelen niet goed gangbaar meestal. in mijn geval ging het goed in de zomer als de auto warmer was, klinkt gek maar ik zou proberen warme lucht met een verfblazer in de deur te blazen. daarna als slot weer gangbaar wordt en opent de deurkaart verwijderen (lukt niet zo gemakkelijk nl. met deuren gesloten) en alles wat je bewegend daarbinnen ziet goed schoon te maken en in te olieen/vetten. Bij mji was het de RA-deur die dwars lag. Na deze operaties werkt alles goed zoals het hoort.

Benno
wilberth

Bericht door wilberth »

Ik zal hem eens in de zon zetten als hij terug is van de LPG boer ;-) Zie het nog niet zo zitten om met dichte deur de kaart te moeten verwijderen en ik stap zelf meestal vooraan in, dus heel erg missen doe ik hem nog niet.

Groet, Wilberth
wilberth

Bericht door wilberth »

dacht al zoiets, heb er verschillende gezien en allemaal met licht onwillige achterdeuren. Misschien de linker die (met enig aandringen, lees vrij felle bewegingen) het nog wel doet eerst maar even onderhanden nemen.

Groet, Wilberth
RoadRocket

Bericht door RoadRocket »

tja... de eigenaar twijfelde vóór aankoop nog aan een 3-deurs, nu blijkt ook de RRC ná aankoop te twijfelen of het niet liever een 3-deurs is

robert
wilberth

Bericht door wilberth »

hij heeft ook humor ;-)

Groet, Wilberth
sinds vanmorgen de kvk papieren binnen zijn officieel niet meer werkloos, maar zelfstandige zonder werk
RoadRocket

Bericht door RoadRocket »

kijk, dat voelt een stuk prettiger, toch?
Plaats reactie