Heren,
Van de week is er een probleem opgetreden bij de verlichting van mij Disco TD5. Op dit moment heb ik alleen stadsverlichting en mistlampen aan de voorzijde die het doen. Dimlicht en grootlicht weigert om te werken. Als de schakelaar op dimlicht word gezet gaat het blauwe waarschuwingslampje van het grootlicht branden.
Uiteraard begonnen om de zekeringen te controleren en deze doen het allemaal nog.
Nu heb ik ook de schakelaar gecontroleerd met behulp van een spanningzoeker. Als ik de spanningzoeker in de zekeringhouder stop en de schakelaar omzet krijg ik een signaal dat er stroom naar de zekeringhouder komt. Dit bij alle 4 de zekering van het dimlicht en grootlicht gedaan.
Iemand een idee wat ik verder nog kan doen om er achter te komen wat het probleem kan zijn?
Groeten Christiaan109
Verlichting Discovery TD5
-
AadG
Re: Verlichting Discovery TD5
Zit er geen massa los bij de koplampen ?
Leg desnoods even een los massadraadje aan om het te testen.
Als jij zeker weet dat er spanning op de zekeringen staat maar het licht gaat niet aan, lijkt het me een massa probleem
Leg desnoods even een los massadraadje aan om het te testen.
Als jij zeker weet dat er spanning op de zekeringen staat maar het licht gaat niet aan, lijkt het me een massa probleem