weet iemand of er losse balgen voor airlift in nl verkocht worden.
Op de site van air lift wordt als dealer voor holland wordt een toko in duitsland gegeven.
Vis verkoopt ze, maar in principe enkel de set. verzocht me om te bellen naar de importeur voor nl. maar kan die dus niet vinden.
alvast bedankt
air lift, losse balg
-
Franc
Re: air lift, losse balg
Bram,
Paddocks heeft ze ook, wel per 2.
Heb je een reserve....
Het overwegen waard met 89GBP ex. Verzenden is maar 5GBP.
Ben overigens benieuwd naar je ervaring ermee onder je RRC. Wilde ze nl ook plaatsen, want met de zomervakantie hangt hij me te ver door.
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen
Paddocks heeft ze ook, wel per 2.
Heb je een reserve....
Het overwegen waard met 89GBP ex. Verzenden is maar 5GBP.
Ben overigens benieuwd naar je ervaring ermee onder je RRC. Wilde ze nl ook plaatsen, want met de zomervakantie hangt hij me te ver door.
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen
-
bram-rrc
hallee,
zal ie waarschijnlijk wel worden. komen ze ook vandaan. maar nu een lek na een half jaar. Garantie is dan altijd moeilijk naar Engeland.
Heb ze gekocht om het rijden met autoambulance te verbeteren. Heb al hd veren, koni heavy track etc. Maar scheelt echt.
Normaal hangt de auto goed door de trailer erachter, met de air lift balgen krijg ik hem zo goed als recht. komt het stuurgedrag enorm
en de stabiliteit enorm ten goede.
Normaal merk ik niet heel veel eigenlijk. maar auto is zonder die dingen al erg stug.
Maar ook na wat ik hier nog meer heb gelezen, werken ze ook perfect voor het doeleinde waar jij ze voor wilt gebruiken. Maar je kan natuurlijk
ook een setje hd veren overwegen. ik heb hd police spec veren, discovery. (et coevorden)
[landrover.startpagina.nl]
zal ie waarschijnlijk wel worden. komen ze ook vandaan. maar nu een lek na een half jaar. Garantie is dan altijd moeilijk naar Engeland.
Heb ze gekocht om het rijden met autoambulance te verbeteren. Heb al hd veren, koni heavy track etc. Maar scheelt echt.
Normaal hangt de auto goed door de trailer erachter, met de air lift balgen krijg ik hem zo goed als recht. komt het stuurgedrag enorm
en de stabiliteit enorm ten goede.
Normaal merk ik niet heel veel eigenlijk. maar auto is zonder die dingen al erg stug.
Maar ook na wat ik hier nog meer heb gelezen, werken ze ook perfect voor het doeleinde waar jij ze voor wilt gebruiken. Maar je kan natuurlijk
ook een setje hd veren overwegen. ik heb hd police spec veren, discovery. (et coevorden)
[landrover.startpagina.nl]
-
RaRo74
Enige idee waardoor de balg is lek geraakt? Zit er echt een gat in of is het meer een schuurplek die ontstaan is door de wrijving?
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat een lek te repareren is met de juiste lijm/kit.
Ik rij er trouwens nu ruim een half jaar mee rond en ze bevallen nog steeds uitstekend. Prima investering geweest.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat een lek te repareren is met de juiste lijm/kit.
Ik rij er trouwens nu ruim een half jaar mee rond en ze bevallen nog steeds uitstekend. Prima investering geweest.
-
bram-rrc
nee, nog niet. met opblazen gehoord, kan het zo niet goed zien. Haal hem er zaterdag onderuit.
ben ook wel benieuwd.
ben ook wel benieuwd.
-
RaRo74
Misschien heb je geluk en is het slechts de slang. Dan is het snel opgelost
Inderdaad benieuwd. Voor aanschaf heb ik me wat ingelezen op wat Amerikaans fora en lekkage ben ik toen niet echt tegengekomen. Nu ik er op zoek kom ik dit tegen:
[www.yotatech.com]
Inderdaad benieuwd. Voor aanschaf heb ik me wat ingelezen op wat Amerikaans fora en lekkage ben ik toen niet echt tegengekomen. Nu ik er op zoek kom ik dit tegen:
[www.yotatech.com]