autotransport van noord naar zuid
-
Symon
autotransport van noord naar zuid
Binnenkort moet er een auto van mij uit het zuiden naar het noorden toe dus als iemand uit het zuiden nog een auto in het noorden heeft staan kunnen we de kosten misschien delen.
Groeten Symon
Groeten Symon
-
Bart74
Re: autotransport van noord naar zuid
Wolves berging in Wierden doet het voor 100 euro... Kost je geen tijd, je hebt geen risico en anders ben je het aan brandstof kwijt...
-
Symon
Hoi Bart,
Was ook niet van plan zelf te rijden, heb geen BE rijbewijs dus gaat sowieso niet werken.
100euro????? voor een rit van 270km lijkt mij wel super goedkoop, normaal betaal ik 50 cent per kilometer en vind dat al zeer netjes
Groeten Symon
Was ook niet van plan zelf te rijden, heb geen BE rijbewijs dus gaat sowieso niet werken.
100euro????? voor een rit van 270km lijkt mij wel super goedkoop, normaal betaal ik 50 cent per kilometer en vind dat al zeer netjes
Groeten Symon
-
Symon
Heb ze een mailtje gestuurd maar lijkt mij sterk dat ze voor 100 euro een rit van meer dan 500km maken
Groeten Symon
Groeten Symon
-
Thomas Lensvelt
Hoi Symon,
Ik zou eventueel wel de auto kunnen brengen.
50 ct per kilometer is op zich oke voor mij.
De kilometers bereken ik van Breda naar locatie en weer terug naar Breda.
Als je interesse heb hoor ik het wel mijn email is thomas_lensvelt@hotmail.com
Groet thomas
Ik zou eventueel wel de auto kunnen brengen.
50 ct per kilometer is op zich oke voor mij.
De kilometers bereken ik van Breda naar locatie en weer terug naar Breda.
Als je interesse heb hoor ik het wel mijn email is thomas_lensvelt@hotmail.com
Groet thomas
-
Hans Blackberry T
Hoi Symon,
Als iedereen toch reclame maakt,
www.ccbtransport.com
Groeten Hans diebinnenkortietsheelmooisop4wieleneindelijkweervoordedeurheeftstaan
Als iedereen toch reclame maakt,
www.ccbtransport.com
Groeten Hans diebinnenkortietsheelmooisop4wieleneindelijkweervoordedeurheeftstaan
-
Symon
Ja dat wist ik al, maar het gaat dus er om of iemand toevallig een auto uit het noorden naar het zuiden wil hebben zodat de kosten kunnen worden gedeeld.
Ik heb al een vaste vervoerder die voor 50cent per km rijd incl alles en dus netjes met btw, maar als iemand goedkoper kan mag dat natuurlijk altijd en laat hewt dan maar horen
Groeten Symon
Ik heb al een vaste vervoerder die voor 50cent per km rijd incl alles en dus netjes met btw, maar als iemand goedkoper kan mag dat natuurlijk altijd en laat hewt dan maar horen
Groeten Symon
-
Paul Stroink, One-Ten.nl
Inmiddels heb je vast bij Wolves geïnformeerd en hebben ze je verteld dat dat 75 euro ex BTW per auto kost, ongeacht welk adres in NL.. Ik laat binnen NL alles door Wolves doen. Duurt wel een paar dagen meestal.
-
Symon
Ja ze hadden het over 100 euro en dat het dan iets van 5 werkdagen kan duren, is wel erg goedkoop, had ze mailt zal ze maar eens bellen dan.
Allemaal bedankt voor aanbod en tips
Groeten symon
Allemaal bedankt voor aanbod en tips
Groeten symon
-
Symon
Je bent niet ingelogd en je vermeld geen mail adres dus dat gaat moeilijk
groeten Symon
kelpie@live.nl
groeten Symon
kelpie@live.nl