Hallo,
Laatst startte hij heel moeilijk en reed heel onregelmatig, bleek 1 van de verstuivers kapot te zijn, vervangen en het ging weer soepel.
Maar nu is het voorgloeisysteem kapot.
Vandaag 3 van de 4 gloeibougies vervangen (zaten reserve bij, maar of het de goede zijn..?).
Toen brandde het voorgloeilampje weer, 10 seconden gedaan, daarna meteen starten. Alles goed.
Maar net wilde het lampje al weer niet aan.
Er zou er dan dus weer 1 kapot zijn..
Zou er weer een bougie kapot kunnen zijn? Of kan het die weerstand zijn die tegen het schutbord aan zit?
Op Landro zie ik bougies met 8:1 en 7:1 comp staan. Welke moet ik hebben voor een 2.25 diesel? (109 series 3 ambulance uit '79).
En de gloeiweerstand (?), waar zijn die te koop?
Gloeibougies 2.25 diesel
-
steven
Re: Gloeibougies 2.25 diesel
heb nog een stel nieuwe liggen voor je ambu gebruik ze zelf ook in mijn ambu
mail me even terug
s.p.c.koorevaar@freeler.nl
mail me even terug
s.p.c.koorevaar@freeler.nl
-
Tobias van Krieken
Bedankt voor je aanbod, maar heb vanmiddag al nieuwe gehaald bij Janssen in Oisterwijk.
M'n andere auto heeft het ook begeven, dus er kwam wat spoed bij. Dus toen ben ik met mijn andere auto bezig gegaan en heeft mijn vader de gloeibougies gehaald.
Hij doet het nu dus weer helemaal goed.
Maar dan ben ik nog wel even benieuwd wat voor Bougie het precies is, is misschien wel makkelijk om ooit te weten mocht ik ergens stil komen te staan.
M'n andere auto heeft het ook begeven, dus er kwam wat spoed bij. Dus toen ben ik met mijn andere auto bezig gegaan en heeft mijn vader de gloeibougies gehaald.
Hij doet het nu dus weer helemaal goed.
Maar dan ben ik nog wel even benieuwd wat voor Bougie het precies is, is misschien wel makkelijk om ooit te weten mocht ik ergens stil komen te staan.
-
paulus-109
7:1 of 8:1 gaat om benzine blokken niet om diesels die hebben een veel hoger compressie
paul
paul
-
gerard series 3 88
welk merk en welk type heb je nu dan
groet gerard
groet gerard