Wil van de zomer met mijn kinderen richting de bergen. Standplaats ergens in de Jura en van daar uit proeven van de Alpen, net voorbij Geneve.
Weet iemand een leuke camping, met water ( rivier o.i.d.) in de Jura, geschikt om met drie kinderen (10, 13 en 15 jaar)heen te gaan in de zomer.
Groet, Henk
vakantie Jura
-
Wim Janssen
Re: vakantie Jura
Kan je niet echt een camping aanbevelen, want wij hebben er enkele jaren in een huisje vakantie gehouden. Maar het Lac de vouglans is wel een geweldig stuw/zwemmeer met tal van campings langs de oevers. Buiten de campings ook vele natuurlijke stranden waar wij steeds met de honden gingen zwemmen.
groeten
Wim Janssen
groeten
Wim Janssen
-
Henk Krijnen
Hoi Wim,
Bedankt voor je reactie. Had ook al iets zien staan over een meertje bij Clairvaux-les lacs dus zal deze toevoegen aan mijn lijstje.
groet, Henk
Bedankt voor je reactie. Had ook al iets zien staan over een meertje bij Clairvaux-les lacs dus zal deze toevoegen aan mijn lijstje.
groet, Henk
-
Rick
Hallo Henk,
Dit is ook een aanrader, voor kinderen is dit echt geweldig.
[www.chalain.com]
Groet,
Rick
Dit is ook een aanrader, voor kinderen is dit echt geweldig.
[www.chalain.com]
Groet,
Rick
-
Marc-my-Words
't Is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.
Wij kwamen een keertje per ongeluk langs deze camping + Lac, en bij ons heeft het aldaar een stevige indruk achtergelaten on de de noemer: Lac de Chagrain. Op de fiets kan je er gewoon verdwalen - er is nl een pad omhoog dat je makkelijk mist in het campinggeweld.
Om de smaakverschillen verder even aan te duiden: voor mij liever géén camping, wild of bij de boer en desnoods dus een niemendallerige camping achteraf (dat kan een enkel keertje comfortabel zijn).
Marc
Wij kwamen een keertje per ongeluk langs deze camping + Lac, en bij ons heeft het aldaar een stevige indruk achtergelaten on de de noemer: Lac de Chagrain. Op de fiets kan je er gewoon verdwalen - er is nl een pad omhoog dat je makkelijk mist in het campinggeweld.
Om de smaakverschillen verder even aan te duiden: voor mij liever géén camping, wild of bij de boer en desnoods dus een niemendallerige camping achteraf (dat kan een enkel keertje comfortabel zijn).
Marc