leuke/pijnlijke grap uithalen in de garage/op je werk met een ai
-
disco1992
leuke/pijnlijke grap uithalen in de garage/op je werk met een ai
kreeg deze link van een goede vriend toe gestuurd.
dat een airbag zo'n kracht had wist ik niet.
kreeg al hoofdpijn toen ik alleen al het filmje zag!
disco1992
dat een airbag zo'n kracht had wist ik niet.
kreeg al hoofdpijn toen ik alleen al het filmje zag!
disco1992
-
sirmartin
Re: leuke/pijnlijke grap uithalen in de garage/op je werk met ee
Ik denk dat ik na dit ineens geen collega's meer zou hebben nadat ik ze met een koevoet om den oren heb geslagen ... trouwens je kan je afvragen of dit wel collega's zijn.
Domme sukkels zijn het in ieder geval wel.
Martin
Domme sukkels zijn het in ieder geval wel.
Martin
-
Marc-my-Words
't Is wellicht in dit soort werkomstandigheden dat een een positieve blaastest een positieve aanbeveling is.
Net zo als benevelde spookrijders een hogere overlevingskans hebben als hun heldere "opponenten".
Anyway: ik geloof dat ik maar blij moet zijn met de afwezigheid van zo'n knalzak in de Defender.
Marc
Net zo als benevelde spookrijders een hogere overlevingskans hebben als hun heldere "opponenten".
Anyway: ik geloof dat ik maar blij moet zijn met de afwezigheid van zo'n knalzak in de Defender.
Marc
-
Puffino
en nog keihard lachen ook he.... wat een linkmiechels.
Als dit mijn collega's zouden zijn, zou dat niet lang duren in deze vorm van relatie.
Als dit mijn collega's zouden zijn, zou dat niet lang duren in deze vorm van relatie.
-
Erwin 110TD5
Laatst een niet al te zware aanrijding gehad met de Peu9e0t,
plofzakken uit stuur,, daksboard en ergens bij mij voeten... Was blij dat ik uit die auto was... wat een enorme putlucht komt er uit die dingen, om nog maar niet te spreken van de wolk talkpoeder in de auto en de brandwonden op mijn onderarmen door die plofzak die uitklapte...
plofzakken uit stuur,, daksboard en ergens bij mij voeten... Was blij dat ik uit die auto was... wat een enorme putlucht komt er uit die dingen, om nog maar niet te spreken van de wolk talkpoeder in de auto en de brandwonden op mijn onderarmen door die plofzak die uitklapte...
-
Michiel
Tja, ze zijn ook gemaakt om veel ergere verwondingen te voorkomen die je anders echt wel oploopt bij de enorme krachten die vrijkomen bij zware aanrijdingen, niet om lekker te ruiken of je een zacht kussentje te geven om je hoof op te laten rusten. Heb zelf een keer vol in de ankers gemoeten op de snelweg met 120 in een auto met abs op een droge weg, stond echt heel snel stil. 's avonds liep er een donkerblauwe streep van m'n schouder naar borsthoogte, zo hard had de gordel erin gezeten. Dan ben je toch blij dat met diezelfde kracht niet je hoofd door de voorruit is gegaan.
En over dat filmpje... Russen hebben blijkbaar een "ander gevoel voor humor"...
En over dat filmpje... Russen hebben blijkbaar een "ander gevoel voor humor"...
-
Marc-my-Words
QuoteMichiel Heb zelf een keer vol in de ankers gemoeten op de snelweg met 120 in een auto met abs op een droge weg, stond echt heel snel stil. 's avonds liep er een donkerblauwe streep van m'n schouder naar borsthoogte, zo hard had de gordel erin gezeten.
Michiel,
Ik weet niet of voor jou van toepassing, maar ik trek altijd de veiligheidsriem strak, ook al zit er een oprolmechanisme aan, even straktrekken kan helpen mocht je een keertje op die riemen moeten vertrouwen. Ligt de riem niet strak aan dan loop je een groot risico op een gemene klap of erger striemen, brandplekken of zelfs het onder de riem doorschuiven. Sommige auto's hebben een extra gordelspan-mechanisme, maar ook daarbij geldt: ligt de riem al goed aan dan is de werking beter.
Marc
Michiel,
Ik weet niet of voor jou van toepassing, maar ik trek altijd de veiligheidsriem strak, ook al zit er een oprolmechanisme aan, even straktrekken kan helpen mocht je een keertje op die riemen moeten vertrouwen. Ligt de riem niet strak aan dan loop je een groot risico op een gemene klap of erger striemen, brandplekken of zelfs het onder de riem doorschuiven. Sommige auto's hebben een extra gordelspan-mechanisme, maar ook daarbij geldt: ligt de riem al goed aan dan is de werking beter.
Marc
-
Michiel
Och, ik zou niet weten hoe m'n gordel toen gezeten heeft. 't is al weer een jaar of 15 geleden, had toen nog maar weinig rijervaring. Tegenwoordig rij ik veel defensiever en zeker niet gehaast, dat heeft op de nederlandse snelwegen toch geen zin... (en met een LR 110 ook niet )
Michiel
110 CSW 1985 2.25 benzine 200Tdi
Michiel
110 CSW 1985 2.25 benzine 200Tdi