Hey allen,
Zit al jaren te kijken naar een Def 90, grijs kenteken voor er bij. Kan de auto zakelijk rijden en BTW verrekenen. Ik vraag jullie hulp waar ik op moet letten, wat goede adressen zijn en of de auto door een niet-sleutelaar te berijden zijn. Ik ga er geen terrein mee rijden maar doe het puur voor de fun om in zo'n auto te rijden. Heb jaren in hoge auto's gereden (SUV) maar nu wil ik een echte!!
Ik zoek een Def 90 vanaf 2002/2003, liefst tot 1 juli 2005 vanwege bijtelling. Betaal niet graag belasting, vandaar. Vereiste is stoelverwarming, mijn genietmoment in de auto. De high end stereo heeft in de Def niet zo veel effect denk ik.
Groeten John!
Advies inzake aanschaf Def 90 >2002, grijs kenteken
-
Huub
Re: Advies inzake aanschaf Def 90 >2002, grijs kenteken
Is een boek over te schrijven, zoek maar eens op aanschaf defender, op dit forum. Als je persoonlijk advies wil kan je even bellen, het is domweg teveel schrijfwerk om een gedegen advies te geven.
0645765952
Huub
(Die niet in zijn eerste 25 Land Rovers gestikt is....)
0645765952
Huub
(Die niet in zijn eerste 25 Land Rovers gestikt is....)
-
Frank 110V8
Re: Advies inzake aanschaf Def 90 >2002, grijs kenteken
Hoi,
Voor een gunstig bijtellingsregime moet hij volgens mij 15 jaar oid zijn en stoelverwarming kan je een voudig in ( laten) bouwen.
Groet Frank
Voor een gunstig bijtellingsregime moet hij volgens mij 15 jaar oid zijn en stoelverwarming kan je een voudig in ( laten) bouwen.
Groet Frank