p 38 ervaringen
-
paulus-109
p 38 ervaringen
een maatje van me heeft zijn oog laten vallen op een rr p38 van 1998
holland & holland editie.
250.000 gelopen dealer onderhouden.
af of aan raden............................
paul
holland & holland editie.
250.000 gelopen dealer onderhouden.
af of aan raden............................
paul
-
bertil
Re: p 38 ervaringen
hoi,
diesel met deze km. stand moet kunnen, benzine met deze km. stand.......hoop problemen denk ik.
P38 is zowiezo een onbetrouwbare auto.........jammer, is wel de mooiste ooit!
bertil
diesel met deze km. stand moet kunnen, benzine met deze km. stand.......hoop problemen denk ik.
P38 is zowiezo een onbetrouwbare auto.........jammer, is wel de mooiste ooit!
bertil
-
paulus-109
even meer info.
luchtvering zojuist helemaal gereviseerd met nieuwe balgen en kleppenblok.
alles werkt en is full option.
de auto is echter niet meer gekeurd en verzekerd, het is niet mogelijk proef te rijden.
de auto is smetteloos
paul
luchtvering zojuist helemaal gereviseerd met nieuwe balgen en kleppenblok.
alles werkt en is full option.
de auto is echter niet meer gekeurd en verzekerd, het is niet mogelijk proef te rijden.
de auto is smetteloos
paul
-
bertil
Hoi,
Waar staat ie te koop, particulier of bedrijf?
Als er geen mogelijkheid is voor een proefrit......pfff, dan wordt het meer een loterij!
Het grootste probleem is de motor en elektronica, je zal er toch mee moeten gaan rijden om te zien wat de motor doet.
Als een auto er goed uit ziet, wil niet zeggen dat ie ook goed is!
Dealer onderhouden is dan wel weer een pluspunt
groet
bertil
Waar staat ie te koop, particulier of bedrijf?
Als er geen mogelijkheid is voor een proefrit......pfff, dan wordt het meer een loterij!
Het grootste probleem is de motor en elektronica, je zal er toch mee moeten gaan rijden om te zien wat de motor doet.
Als een auto er goed uit ziet, wil niet zeggen dat ie ook goed is!
Dealer onderhouden is dan wel weer een pluspunt
groet
bertil
-
Michiel
Als de auto niet rijdt, moet 'ie alszodanig geprijsd zijn, ongeacht de reden waarom die niet rijdt.
Als 'ie werkelijk zo goed is, zou het voor de verkoper veel beter zijn om de keuring en goedkope WA-verzekering even te regelen, dan verkoopt ie de auto veel sneller en voor veel meer dan de extra kosten. Dus waarom doet die dat niet...?
Als 'ie werkelijk zo goed is, zou het voor de verkoper veel beter zijn om de keuring en goedkope WA-verzekering even te regelen, dan verkoopt ie de auto veel sneller en voor veel meer dan de extra kosten. Dus waarom doet die dat niet...?
-
Paul Kampeerrover
Bovendien beschikken de meeste handelaren over "groene "platen.
Dan is de wagen verzekerd.
Een goede wagen moet toch zo door de apk kunnen?
Groet, Paul
Dan is de wagen verzekerd.
Een goede wagen moet toch zo door de apk kunnen?
Groet, Paul
-
Marc-my-Words
Als ie niet rijdt, smetteloos is en dealer-onderhouden dan is het de vraag waarom je maatje zijn oog erop heeft laten vallen.
Wii ie een leuk stukje dealer-onderhouden tuinmeubilair dan is het wellicht een leuke aankoop (als de prijs ernaar is), wil ie een buitenkansje en daarbij ook nog kans op een goed rijdende auto dan kan ie z'n geld beter omzetten in staatsloten (of het smetteloos dealeronderhouden fraais moet zo geprijsd zijn dat het ook als tuinmeubilair kan dienen).
Ofwel, als het niet rijdt dan is het geen auto (en als het wel rijdt .... dan moet je nog zien of het wel een auto is).
Marc
Wii ie een leuk stukje dealer-onderhouden tuinmeubilair dan is het wellicht een leuke aankoop (als de prijs ernaar is), wil ie een buitenkansje en daarbij ook nog kans op een goed rijdende auto dan kan ie z'n geld beter omzetten in staatsloten (of het smetteloos dealeronderhouden fraais moet zo geprijsd zijn dat het ook als tuinmeubilair kan dienen).
Ofwel, als het niet rijdt dan is het geen auto (en als het wel rijdt .... dan moet je nog zien of het wel een auto is).
Marc
-
Ruud Lemmens
Ik heb zo'n ding gehad....
Proefrijden absoluut essentieel! Je moet rijdend een aantal dingen kunnen testen:
-Schakelt de automaat correct
-Gaat het voertuig in high/low gear, knipperen dan ook de lampen op de automaat correct
-Mooie buitenkant en goed gepoetst zegt bij een P38 niet veel.
Zitten er bonnen bij dat het linker portierslot ooit vervangen is?
Zit de EKA code erbij?
Reageert hij ook netjes op z'n EKA
Werken de voorramen zoals het hoort
Zijn de voetenmatten voor droog
Werken de kleppen van de ventilatie (motortjes), als dit lekt, of niet werkt, moet zo'n beetje halve dashboard eruit
1 Ding heeft een P38 niet...roest, althans, zelden.
Groeten, Ruud
Als je ze pakt en het is een benzine, absoluut van ná 1998 (met Bosch motormanagement)
Proefrijden absoluut essentieel! Je moet rijdend een aantal dingen kunnen testen:
-Schakelt de automaat correct
-Gaat het voertuig in high/low gear, knipperen dan ook de lampen op de automaat correct
-Mooie buitenkant en goed gepoetst zegt bij een P38 niet veel.
Zitten er bonnen bij dat het linker portierslot ooit vervangen is?
Zit de EKA code erbij?
Reageert hij ook netjes op z'n EKA
Werken de voorramen zoals het hoort
Zijn de voetenmatten voor droog
Werken de kleppen van de ventilatie (motortjes), als dit lekt, of niet werkt, moet zo'n beetje halve dashboard eruit
1 Ding heeft een P38 niet...roest, althans, zelden.
Groeten, Ruud
Als je ze pakt en het is een benzine, absoluut van ná 1998 (met Bosch motormanagement)
-
paulus-109
de auto is van een partikulier, hij heeft een rr sport gekocht en dan moet hier in belgie je nummerplaat op de nieuwe auto of ingstuurd worden
dat is op zich geen probleem zij het dat we hier overschakelen op nieuwe kentekenplaten en je dus niets meer hebt om even over te hangen omdat de oude ingeleverd is.
probleem is zover opgelost, ik kan handelaarsplaten meekrijgen van mijn eigen garage.
eerst eens goed proefrijden.....................
dat is op zich geen probleem zij het dat we hier overschakelen op nieuwe kentekenplaten en je dus niets meer hebt om even over te hangen omdat de oude ingeleverd is.
probleem is zover opgelost, ik kan handelaarsplaten meekrijgen van mijn eigen garage.
eerst eens goed proefrijden.....................
-
paulus-109
ruud bedankt voor je info, daar kunnen we iets mee.
waarom linker slot vervangen?
die eka code zit er bij, is dat om de auto te resetten na het vervangen van de accu etc
hoe controleer ik de werking?
bedankt paul
waarom linker slot vervangen?
die eka code zit er bij, is dat om de auto te resetten na het vervangen van de accu etc
hoe controleer ik de werking?
bedankt paul