transport achterbank raamsdonk ->Hoogezand (staphorst)
-
Frank 110V8
transport achterbank raamsdonk ->Hoogezand (staphorst)
Prikkers,
Ik wil proberen een achterbank van een disco 2 in mijn 110 te zetten (zie [landrover.startpagina.nl]), nu heb ik er een in Raamsdonk gevonden. Alleen geef je zo'n ding niet mee aan tante post. Dus wie ziet kans om deze bank richting Hoogezand te brengen, gevulde koeken zijn natuurlijk aanwezig. Ik werk in staphorst dus als hij ergens op de lijn Zwolle - Groningen kan komen ben ik al gelukkig.
Groet Frank
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/11/2011 19:20 door Frank 110V8.
Ik wil proberen een achterbank van een disco 2 in mijn 110 te zetten (zie [landrover.startpagina.nl]), nu heb ik er een in Raamsdonk gevonden. Alleen geef je zo'n ding niet mee aan tante post. Dus wie ziet kans om deze bank richting Hoogezand te brengen, gevulde koeken zijn natuurlijk aanwezig. Ik werk in staphorst dus als hij ergens op de lijn Zwolle - Groningen kan komen ben ik al gelukkig.
Groet Frank
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/11/2011 19:20 door Frank 110V8.
-
Frank 110V8
Re: transport achterbank raamsdonk ->Hoogezand (staphorst)
Nig een poging
Alvast bedankt Frank
Alvast bedankt Frank
-
Frank 110V8
Laatste poging, of heeft iemand een idee hoe ik een achterbank deze kant op krijg?
Groet Frank
Groet Frank
-
sander "one10"
hoi frank
raamsdonk is niet zo heel ver van mij vandaan ! (woon in dordrecht en werk in papendrecht)
als iemand m in papendrecht zou kunnen afgooien ?
dan zou ik m naar bovenkarspel kunnen meenemen ?
dat is al een stukje dichterbij misschien ?
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
raamsdonk is niet zo heel ver van mij vandaan ! (woon in dordrecht en werk in papendrecht)
als iemand m in papendrecht zou kunnen afgooien ?
dan zou ik m naar bovenkarspel kunnen meenemen ?
dat is al een stukje dichterbij misschien ?
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
-
Frank 110V8
Hoi
Als hij richting dordrecht/papendrecht zou kunnen komen ben ik al een heel stuk verder waarschijnlijk krijg ik hem dam wel richting Groningen
Groet Frank
Als hij richting dordrecht/papendrecht zou kunnen komen ben ik al een heel stuk verder waarschijnlijk krijg ik hem dam wel richting Groningen
Groet Frank
-
Marc van Aperen
Frank,
Ik kom regelmatig richting Raamsdonk en woon in Zwartsluis, heb alleen deze week niets op de planning staan.
Waarschijnlijk volgende week wel, laat maar even weten of dat nodig is.
Groeten,
Marc
Ik kom regelmatig richting Raamsdonk en woon in Zwartsluis, heb alleen deze week niets op de planning staan.
Waarschijnlijk volgende week wel, laat maar even weten of dat nodig is.
Groeten,
Marc