Ik heb in mijn ninety last van een zwetend stuurhuis,zowel via de stelbout als via de leiding aansluitingen.
Herkend iemand dit en zo ja, wat is er aan te doen?
Chris
Stuurhuislekkage
-
disco1992
Re: Stuurhuislekkage
je kan ze volgens mij met een revisie setje deels weer lekvrij maken maar dit is schijnbaar niet makkelijk en lukt ook lang niet altijd.
mocht je een rechts gestuurde auto hebben met een 32 bouts stuurhuis heb ik nog 2 goede stuurhuizen liggen.
bel me maar op 0643003525 dan.
liggen in tilburg/breda
groet disco1992
mocht je een rechts gestuurde auto hebben met een 32 bouts stuurhuis heb ik nog 2 goede stuurhuizen liggen.
bel me maar op 0643003525 dan.
liggen in tilburg/breda
groet disco1992
-
Margriet
een 32 bouts stuurhuis? dan snap ik wel dat het veel werk is ja!
grapje!
ik heb voor de uitgaande as nieuwe keeringen gekocht. setje koste 12 euro geloof ik. schijnt een uur of 2 werk te zijn om deze te vervangen, maar of dat zo is weet ik niet want ik ben er nog niet aan begonnen. overigens heeft het geloof ik alleen maar zin om de keeringen te vervangen als ie maar een klein beetje lekt. als ie hard lekt is er wel meer aan vervanging toe en dan word het gelijk weer een dure hobby.
voor het vervangen van die kering hoeft het stuurhuis er niet af, (dus die 32 bouten kun je laten zitten).
je hebt wel een grote poulytrekker nodig.
groeten margriet
Draak 90 300Tdi
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/11/2011 11:46 door Margriet.
grapje!
ik heb voor de uitgaande as nieuwe keeringen gekocht. setje koste 12 euro geloof ik. schijnt een uur of 2 werk te zijn om deze te vervangen, maar of dat zo is weet ik niet want ik ben er nog niet aan begonnen. overigens heeft het geloof ik alleen maar zin om de keeringen te vervangen als ie maar een klein beetje lekt. als ie hard lekt is er wel meer aan vervanging toe en dan word het gelijk weer een dure hobby.
voor het vervangen van die kering hoeft het stuurhuis er niet af, (dus die 32 bouten kun je laten zitten).
je hebt wel een grote poulytrekker nodig.
groeten margriet
Draak 90 300Tdi
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/11/2011 11:46 door Margriet.
-
Chris
Mijn stuurhuis lekt aan de bovenkant en niet via de uit en ingaande as.
Het deksel bovenop is continu nat.
Volgens budget is het een hele klus om het deksel te lichten ivm de afstelling.
Iemand ervaring mee ?
Chris
Het deksel bovenop is continu nat.
Volgens budget is het een hele klus om het deksel te lichten ivm de afstelling.
Iemand ervaring mee ?
Chris
-
Frank 110V8
Als hij bovenop lekt dan moet het haast wel tussen de stelbout weg komen. Ik zou er een koperen ring tussen zetten en dan zit hij met een beetje mzaael dicht. Lekt hij onderaan is het einde oefening