automaten bak
-
los
automaten bak
wie kan mij vertellen welk type automaat en tussen bak ik kan plaatsen achter een 3.9 v8 van mijn landrover 110
-
Eric
Re: automaten bak
Je hebt volgens mij 2 opties
Je kunt voor heavy duty gaan dan neem je een torque flight 727 zit alleen 1 nadeel aan deze bakken en dat is dat deze maar 3 versnellingen heeft
en je kunt de even denken volgens mij zf 4 hp-22 nemen deze zit in de nieuwere range rover classics en heeft 4 versnellingen. Bij normaal gebruik sterk zat, echter bij grote pk's en wild gebruik zou ik voor de andere kiezen.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/11/2011 15:00 door Eric.
Je kunt voor heavy duty gaan dan neem je een torque flight 727 zit alleen 1 nadeel aan deze bakken en dat is dat deze maar 3 versnellingen heeft
en je kunt de even denken volgens mij zf 4 hp-22 nemen deze zit in de nieuwere range rover classics en heeft 4 versnellingen. Bij normaal gebruik sterk zat, echter bij grote pk's en wild gebruik zou ik voor de andere kiezen.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/11/2011 15:00 door Eric.
-
Bart van Dessel
Klopt wat Eric schrijft, als aanvulling zou ik zeggen dat als je weinig terrein gaat doen dan ik zeker voor de ZF zou kiezen, die is vele malen comfortabeler en je motor houdt meer pk's over omdat de torque flight nogal wat vermogen opslokt. Bij grote Amerikanen is dat niet zo'n punt maar bij een Rover V8 is dat goed voelbaar.
Gr, Bart
Gr, Bart
-
disco1992
ik heb nog een 4 traps liggen met tussenbak.
komt uit een range rover classic lse.
mail me maar voor klein bedrag mag alles weg ligt in de weg in verband verhuizing.
bericht_voor_wouter@hotmail.com
komt uit een range rover classic lse.
mail me maar voor klein bedrag mag alles weg ligt in de weg in verband verhuizing.
bericht_voor_wouter@hotmail.com