110 > 127

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
oudijzer

110 > 127

Bericht door oudijzer »

Hallo bij keuring van mijn 127 uit 1986 komt er uit met een pad keuring, het V5 document vermeld dat het een 110 is navraag bij HMC in de UK blijkt ook dat het een 110 is, dat is mooi want dat klopt met de papieren, alleen nu willen de mannen van de RDW weten wie deze wagen verlengt heeft? op zich raar het V5 document vermeld niks over as afstand, in de begin jaren van de productie kwam de 110 van de band en werd verlengt door Special vehicels, op wikepedia word het ook netjes uitgelegd, maar wie weet waar in info vandaan kan halen die de RDW van mij wil hebben? wie heeft dit voertuig verlengt? en toon dat aan met een document?
Groet Oudijzer
Bart74

Re: 110 > 127

Bericht door Bart74 »

je hebt pm
Mud Machine

Bericht door Mud Machine »

Je geeft toch zelf het antwoord al. Special Vehicles. Wellicht dat je dit via Land Rover UK op papier kunt krijgen.
bowy

Bericht door bowy »

Hoeven ze niet op papier, want bij de rdw weten ze dit ook. Zelfs mijn 127 zonder chassisnr was geen probleem bij het PAT team.

Gr. Bowy
Roy Bruurs

Bericht door Roy Bruurs »

Dan lijkt het mij simpel. Misschien naar het rdw van bowy gaan. Bowy krijgt namelijk meer "rare" auto's op kenteken (sorry dat ik het zo omschrijf)
Ron

Bericht door Ron »

Heb ook een 127 ingevoerd maar bij de keuring begrepen ze dat het, voor '90, een verlengde 110 moet zijn. Meestal helpt het als je het een en ander aan info voor ze uitprint.
Geert 88 SIIID

Bericht door Geert 88 SIIID »

Veldhoven toevallig?
oudijzer

Bericht door oudijzer »

Hoi Mannen bedankt voor jullie hulp ik was in nieuwegein voor de keuring aardige vent hoor begrip vol maar volgde de procedures.
Bart heeft me een stukje verder geholpen en ik zal het nodige uitprinten om het te kunnen onderbouwen.
Plaats reactie