Sleutelplek omgeving Breda

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
sanderovich

Sleutelplek omgeving Breda

Bericht door sanderovich »

Hallo allemaal,

Na een tijdje bij de (klus)garagebox van een vriend van mij aan mijn Defender geknutseld te hebben wordt het toch tijd om zelf maar eens een eigen plekje te zoeken. Temeer ook omdat de verhuurder van die box het eigenlijk niet meer ziet zitten dat hij daar aan auto's klust (Want geluidsoverlast etc. op zaterdagmiddag) zijn wij nu op zoek naar iets anders.

Concreet: Wij zijn met 4 personen op zoek naar een geschikte plek om te kunnen klussen aan onze auto's. Veeleisend zijn we niet, het moet afsluitbaar zijn en elektriciteit hebben. (En een dak boven het hoofd uiteraard )
Uiteraard een en ander tegen betaling.

Oh, en ik ben inmiddels ook de trotse eigenaar van een Disco 1 met wat werk

Groeten,

Sander
disco1992

Re: Sleutelplek omgeving Breda

Bericht door disco1992 »

hoi sander,

ik kom oorspronkelijk ook uit omgeving van breda ( bavel en ulvenhout ) en ken breda op mijn duimpje
woon tegenwoordig al 2 jaar in tilburg en begin het ook hier goed te kennen.

maar weet zo even niet een geschikte plek voor je.
tja bij mijn ouders in ulvenhout veel te veel ruimte in de schuur maar die willen het niet. al mocht ik het wel toen ik nog thuis woonde en had dan ook soms 5 auto's staan

ik zal het eens voor je in de gaten houden.

maar ben jij degene die toevallig een disco 1 gekocht had met wat problemen ???
ik hoorde van een vriend van me toevallig dat een andere vriend van hem een disco 1 gekocht had met problemen en uit de buurt van breda komt.
die andere vriend zou mij gaan bellen voor hulp
nog niks gehoord namelijk.

groet disco1992
disco1992

Bericht door disco1992 »

hoi sander,

die vriend van me die dat vertelde doet trouwens in autoruiten en ruitschade's misschien zegt je dat iets ?
sanderovich

Bericht door sanderovich »

Hey Disco,

Ja dat is mijn probleem ook, hier in de buurt ken ik weinig plekken waar het makkelijk kan. Al ben ik langzaamaan wel mijn netwerk aan het inlichten om rond te kijken

Euhm, zo wordt het wel een erg vaag verhaal met vrienden van vrienden he... Al denk ik niet dat ik die vriend ben aangezien ik mijn Disco uit omgeving Arnhem ga halen en ik niemand ken in de autoruiten.
Maar natuurlijk is tzt alle hulp welkom aangezien er uiteraard wel wát is aan mijn Disco (Het blijft uiteraard een LaRo! )

Groeten,

Sander
Plaats reactie