sensoren olie en water voor 2.25 diesel 24v
-
dondertje
sensoren olie en water voor 2.25 diesel 24v
De vorige eigenaar is met de sensoren aan het klooien geweest. Volgens mij zijn het 12 volt sensoren met weerstanden er tussen. Het werkt in ieder geval niet. Nu wil ik ze vervangen door de 24 volt versie, maar ik kan ze nergens vinden. Wie kan mij helpen?
-
Landro
Re: sensoren olie en water voor 2.25 diesel 24v
12 en 24 volt zijn dezelfde sensoren
groet!
Rob
groet!
Rob
-
Exfietser
LINK
Nog een linkje
En nog een.
En weer een.
Meer doe ik er niet hoor.
@#$#%%%%%%%%%%%%&^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&%%%%%%^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Er is heel veel over geschreven zoals je ziet. En de meetelementen (NTC's) zijn voor de watertemp en de olietemperatuurrrrrrrrrrrr hetzelfde. Het wijzerinstrument en het meetelement horen bij elkaar. Een wijzerinstrument uit een series drie met een sensor uit een defender gaat dus niet werken.
0458888888888888888888895555555555555555%$$$$$$$$$$&*&&&&&&&&&&&&&&@########
Arn.
Nog een linkje
En nog een.
En weer een.
Meer doe ik er niet hoor.
@#$#%%%%%%%%%%%%&^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&%%%%%%^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Er is heel veel over geschreven zoals je ziet. En de meetelementen (NTC's) zijn voor de watertemp en de olietemperatuurrrrrrrrrrrr hetzelfde. Het wijzerinstrument en het meetelement horen bij elkaar. Een wijzerinstrument uit een series drie met een sensor uit een defender gaat dus niet werken.
0458888888888888888888895555555555555555%$$$$$$$$$$&*&&&&&&&&&&&&&&@########
Arn.
-
dondertje
Hallo Exfietser, bedankt voor de linkjes. Het is me nu duidelijk hoe het werkt.