Ola,
Aangezien in de motor en bak van de ene in een andere rrc moet leggen, de vraag of dit in een keer kan of dat de motor en de bak altijd gescheiden moeten worden ?
Het gaat om een v8 met 5 bak en lt 230 tussenbak.
Bedankt !!
Vriendelijke groet
Luc
def 90 TD5
Laro 110 200TDI
Laro 88 2.25b
[www.finaldrive.nl]
rrc motor+bak ?
-
Crazymud
Re: rrc motor+bak ?
Als je de ruimte hebt kan het in één keer, maar dan moet wel de carosserie er af zijn, anders word het heel krap zo niet onmogelijk om hem onder het schutbord te lepelen.
Maar zelf zou ik ze altijd even van elkaar halen om te kijken hoe de koppeling er uit ziet. Niets is vervelender dan er over een jaar achter komen dat de boel weer uit elkaar moet vanwege een versleten koppeling en nu kun je er zo bij.
Groeten, Peter
Maar zelf zou ik ze altijd even van elkaar halen om te kijken hoe de koppeling er uit ziet. Niets is vervelender dan er over een jaar achter komen dat de boel weer uit elkaar moet vanwege een versleten koppeling en nu kun je er zo bij.
Groeten, Peter
-
Bart van Dessel
Ik zou ze ook scheiden, kun je ook een blik werpen op de achterste krukas keerring en het toplager, verder zoals Peter vermeld de koppeling goed bekijken, een nieuwe set is niet duur.
gr, Bart
gr, Bart
-
luc.b
scheiden dus is er een makkelijke manier om de bak los te krijgen van de motor ? vorige keer viel me op dat het nogal een geklooi was om bij alle bouten te komen..
Vriendelijke groet
Luc
def 90 TD5
Laro 110 200TDI
Laro 88 2.25b
[www.finaldrive.nl]
Vriendelijke groet
Luc
def 90 TD5
Laro 110 200TDI
Laro 88 2.25b
[www.finaldrive.nl]
-
bram-rrc
baksteunen losmaken en bak wat laten zakken. motorblok daarna ondersteunen en bak loshalen.
-
Pamela
als je paar handjes of lompe kracht nodig hebt, hoor ik het wel, kan ik er zelf meteen ook weer iets van leren!
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"