Hoi,
De kachelradiateur van mijn RRC V8 uit 1994 is lek. Is geen softdash.
Is dit veel werk om te vervangen?
Gr.
Kachelradiateur
-
Sylvester
Re: Kachelradiateur
Hi,
Is behoorlijk veel werk, de hele kachel unit moet er uit, ik heb het hele dashboard gedemonteerd en alle koelvloeistof afgetapt, dan heb je alle ruimte om de kachel unit te verwijderen. De kachel unit openen is weer een ander verhaal.
Succes.
Sylvester.
Is behoorlijk veel werk, de hele kachel unit moet er uit, ik heb het hele dashboard gedemonteerd en alle koelvloeistof afgetapt, dan heb je alle ruimte om de kachel unit te verwijderen. De kachel unit openen is weer een ander verhaal.
Succes.
Sylvester.
-
Mrah
Ok
Het is allemaal gelukt, is inderdaad redelijk veel werk. Je kunt de unit er uit halen door de airco unit half uit te bouwen en zo ver als mogelijk naar rechts trekken. Dan kan de kachelunit er net langs. middenconsole moet ook weg.
De kachelunit uit elkaar halen is ook een klus op zich. Diverse popnagels e.d.
Het defecte onderdeel is er in ieder geval uit... nu nog een vervangend onderdeel opsnorren.
Bedankt.
Het is allemaal gelukt, is inderdaad redelijk veel werk. Je kunt de unit er uit halen door de airco unit half uit te bouwen en zo ver als mogelijk naar rechts trekken. Dan kan de kachelunit er net langs. middenconsole moet ook weg.
De kachelunit uit elkaar halen is ook een klus op zich. Diverse popnagels e.d.
Het defecte onderdeel is er in ieder geval uit... nu nog een vervangend onderdeel opsnorren.
Bedankt.
-
Paul Kampeerrover
heb ik voor je.
Detijds eens aangeschaft, maar niks mee gedaan.
Is niet nieuw, maar zeer goed .
Hoef er niet de hoofdprijs voor.
We moeten alleen ff weten of dat het model is wat je zoekt.
(afgezien van het feit of je de kachelradiateur van me over wil nemen)
Groet, Paul
Detijds eens aangeschaft, maar niks mee gedaan.
Is niet nieuw, maar zeer goed .
Hoef er niet de hoofdprijs voor.
We moeten alleen ff weten of dat het model is wat je zoekt.
(afgezien van het feit of je de kachelradiateur van me over wil nemen)
Groet, Paul