Newbury sortout?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
bowy

Newbury sortout?

Bericht door bowy »

Iemand hier al wel eens geweest? Beetje de moeite waard Laro wise? Heb nl nog een paar 127 parts nodig.
[www.newbury4x4andvintagesparesday.co.uk]

Gr. Bowy
Edward

Re: Newbury sortout?

Bericht door Edward »

Toen we vorig jaar in Engeland waren werd die ons van harte aangeraden. Volgens Steve staan daar meer lokale bedrijven die zich vooral op de binnenlandse markt richten. Volgen hem staat iedereen daar en is het beter dan Billing of Peterborough.

Maar ik ben er nog niet geweest, past helaas steeds niet in de agenda. Hopelijk volgend voorjaar.
Wiel

Bericht door Wiel »

Wij zijn er al een aantal jaren achter elkaar geweest. In mijn ogen de gezelligste en grootste markt.Met zeer grote variatie in spullen. Het is voor 25% tractoren en de rest is LR spul. En (voor mij althans) is het niet zover, ga namelijk over Calais en vanaf Folkestone 2 uurtjes rijden.
Erik One-ten+LW op 't werk

Bericht door Erik One-ten+LW op 't werk »

Als het echt de Landrover sortout is, is echt een aanrader. Erg veel materiaal, ook bijzonder spul. En opvallend veel 90/110 spul dat hier best geld zou opleveren voor weinig.

Ze hebben daar ook regelmatig 'Vintage' sortout, daar zijn we nooit geweest. Dat is allerlei oud spul, mss ook leuk, maar vast niet wat je zoekt.

Erik
Bart74

Bericht door Bart74 »

Wat voor parts heb je nodig dan?
Plaats reactie