Challenge interieur?
-
vossehoff
Challenge interieur?
Sinds kort word er weer serieus geklust aan de 127! Kan ik hopelijk deze winter weer rondjes Noord organiseren met een Laro ipv een Taro.
Nou wil ik graag het interieur ook aanpakken en bij voorkeur meer spartaans dan het al is. Weet iemand of er ook kant en klare challenge interieur voor Defenders zijn die de boel meer terug brengen naar het niveau van de Series (2 en 2A bijvoorbeeld)?
Het idee hierachter is om meer ruimte in de cabine te scheppen voor toekomstige zelfbouw (reis) aanpassingen. Eigenlijk moet ik dus een stuk metaal hebben waarin ik de standaard Defender klokken en knoppen kwijt kan en de rest van de ruimte kaal houd.
gr Niels
Ps. En mocht iemand nog een truck cab voor een Defender weten te liggen dan hou ik me aanbevolen.
Nou wil ik graag het interieur ook aanpakken en bij voorkeur meer spartaans dan het al is. Weet iemand of er ook kant en klare challenge interieur voor Defenders zijn die de boel meer terug brengen naar het niveau van de Series (2 en 2A bijvoorbeeld)?
Het idee hierachter is om meer ruimte in de cabine te scheppen voor toekomstige zelfbouw (reis) aanpassingen. Eigenlijk moet ik dus een stuk metaal hebben waarin ik de standaard Defender klokken en knoppen kwijt kan en de rest van de ruimte kaal houd.
gr Niels
Ps. En mocht iemand nog een truck cab voor een Defender weten te liggen dan hou ik me aanbevolen.
-
Scratch
Re: Challenge interieur?
vossehoff Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ps. En mocht iemand nog een truck cab voor een Defender weten te liggen dan hou ik me aanbevolen.
Enkel kap !?
gr Eric
> Ps. En mocht iemand nog een truck cab voor een Defender weten te liggen dan hou ik me aanbevolen.
Enkel kap !?
gr Eric
-
Scratch
bowy Schreef:
> heb jij nog een dakje. Ben ik naar op zoek
Jij zoekt zeker een dubbel dak !? Die van mij is van een 90.
Maar ik wacht eerst even de reactie van Niels af, voor ik iets beloof.
gr Eric
> heb jij nog een dakje. Ben ik naar op zoek
Jij zoekt zeker een dubbel dak !? Die van mij is van een 90.
Maar ik wacht eerst even de reactie van Niels af, voor ik iets beloof.
gr Eric
-
Scratch
Volgens mij heeft hij er al een, iig een achterkant.
gr Eric
gr Eric