Ik had gedacht op de sortout te zeewolde wat originele filters te kunnen aanschaffen. Helaas, alleen datgene wat de filterboer hier om de hoek ook heeft, dus geen OEM materiaal.
Enig idee waar ik een webshop vind die originele filters levert? Ik heb al eens wat gegoogled, maar zonder resultaat. Wel allerhande adressen die vanalles leveren (al dan niet na telefonisch of e-mail contact), maar nergens iets waar 1) ik kan zien wat ik bestel en 2) ook direct een bestelling kan plaatsen.
Ik vind het namelijk wel gemakkelijk om een adres te hebben waar ik buiten de reguliere openingstijden mijn inkopen kan bekijken en ook direct kan bestellen.
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
originele filters waar online te bestellen?
-
Frank 110V8
Re: originele filters waar online te bestellen?
Hoi,
Ik heb net de originele oliefilter onder de 110V8 geschroefd, kost 5 euro oid bij paddock
Groet Frank
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/09/2011 21:45 door Frank 110V8.
Ik heb net de originele oliefilter onder de 110V8 geschroefd, kost 5 euro oid bij paddock
Groet Frank
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/09/2011 21:45 door Frank 110V8.
-
Frans Bonnes
Daar zit toch gewoon de ERR3340 onder?
fb
fb
-
Leendert
Ik heb er nooit iets gekocht maar gebruik deze site veel om dingen te vergelijken.
[www.lrdirect.com]
Zoek maar eens op een partnummer
[www.lrdirect.com]
Zoek maar eens op een partnummer
-
Roel
Ik wacht nog steeds op mn partsmanual ('83 is nergens digitaal te vinden), dus ik moet het nu nog ff doen met de gegevens die de verkoper verstrekt. Met de partsnumbers erbij wordt het bij de opgegeven sites wel lekker eenvoudig
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD