Onderdelen V8 nodig in Schotland voor gestrande kennis.
-
Manfred
Onderdelen V8 nodig in Schotland voor gestrande kennis.
Een kennis van ons staat met zijn 101 in Schotland (omgeving Perth / Blairgowrie) met een kapotte motor.
Weet iemand daar in de buurt een bedrijfje of scharrelaar welke hem wellicht op weg weet te krijgen?
De landrover dealer daar in de buurt heeft alleen een nieuw blok.
Alle info welkom!
Hij heeft internet daar: peter_gunsing@hotmail.com
0653290353
Weet iemand daar in de buurt een bedrijfje of scharrelaar welke hem wellicht op weg weet te krijgen?
De landrover dealer daar in de buurt heeft alleen een nieuw blok.
Alle info welkom!
Hij heeft internet daar: peter_gunsing@hotmail.com
0653290353
-
Roy Bruurs
Re: Onderdelen V8 nodig in Schotland voor gestrande kennis.
Wat mankeert er precies aan de motor? Misschien dat we dan iets gerichter naar een oplossing kunnen zoeken
-
Rene110V8
Das toevallig kom al jaren in die omgeving met een Landrover en heb wat garages bezocht in de loop der tijden
De service van de LR-dealer in Perth is inderdaad veranderd. Tot een 2 jaar terug kon ik er nog terecht voor mijn 110 met V8.
Ik weet niet waar je precies staat maar ik heb een 3-tal adressen die ze kunnen proberen.
G.M Auto Services
tel. 01350-728000
Cally Industrial Estate in Dunkeld
Woodford Garage
Jessiestreet 69
Blairgowrie
01250-873369
Youngs Garage
Perth Road in Birnam
01350-727276
Ik weet dat G.M Auto Services auto's ophalen (is mij overkomen )
Groeten Rene110V8
Ik hoop over 2 weken in Perth op de camping te staan (racecourse)
De service van de LR-dealer in Perth is inderdaad veranderd. Tot een 2 jaar terug kon ik er nog terecht voor mijn 110 met V8.
Ik weet niet waar je precies staat maar ik heb een 3-tal adressen die ze kunnen proberen.
G.M Auto Services
tel. 01350-728000
Cally Industrial Estate in Dunkeld
Woodford Garage
Jessiestreet 69
Blairgowrie
01250-873369
Youngs Garage
Perth Road in Birnam
01350-727276
Ik weet dat G.M Auto Services auto's ophalen (is mij overkomen )
Groeten Rene110V8
Ik hoop over 2 weken in Perth op de camping te staan (racecourse)
-
Manfred
Zojuist goed bericht gehad van Peter, met daarbij de vraag of ik het volgende wilde posten op prik.
Dank voor de reacties.
Het probleem is nu alleen nog dat er een scheurtje aan de voorkant van mijn blok zit, daar is nu niets aan te doen. (Beetje vaker olie bij de ulo's en oppassen waar ik ga staan)
De ontsteking was verlopen dacht ik, maar het bleek een gebroken stangetje tussen de 2 carburateurs te zijn, dus liep de V8 maar op 4 cilinders als ik gas gaf, en dat is zelfs voor een 101 een beetje weinig. Stangetje gemaakt van een draadeind en thuis maar kijken voor een goede oplossing.
Bedankt voor de reacties
Groet, Peter Gunsing en Pien Bogaard
Dank voor de reacties.
Het probleem is nu alleen nog dat er een scheurtje aan de voorkant van mijn blok zit, daar is nu niets aan te doen. (Beetje vaker olie bij de ulo's en oppassen waar ik ga staan)
De ontsteking was verlopen dacht ik, maar het bleek een gebroken stangetje tussen de 2 carburateurs te zijn, dus liep de V8 maar op 4 cilinders als ik gas gaf, en dat is zelfs voor een 101 een beetje weinig. Stangetje gemaakt van een draadeind en thuis maar kijken voor een goede oplossing.
Bedankt voor de reacties
Groet, Peter Gunsing en Pien Bogaard
-
Thimo
Beste Manfred,
Ik heb hier ( omgeving breda ) nog een goed blok staan uit een 110 1985 ( ca 300k en bij 200k gedeeltelijke revisie door vorige eigenaar ). Geen olie en waterverbruik.
Mvg Thimo.
Ik heb hier ( omgeving breda ) nog een goed blok staan uit een 110 1985 ( ca 300k en bij 200k gedeeltelijke revisie door vorige eigenaar ). Geen olie en waterverbruik.
Mvg Thimo.
-
Maartenb
Thimo,
Wat voor een blok is dit en wat wil je er voor hebben? Reactie graag op jolien-maartenapenstaartjezonnet.nl.
Groet, Maarten
Wat voor een blok is dit en wat wil je er voor hebben? Reactie graag op jolien-maartenapenstaartjezonnet.nl.
Groet, Maarten
-
Thimo
Beste Maarten,
Je hebt mail!
Thimo
Je hebt mail!
Thimo