brug buiten gevraagd (ivm hogedrukreiniging onderzijde)

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
igraafland@kpnplanet.nl

brug buiten gevraagd (ivm hogedrukreiniging onderzijde)

Bericht door igraafland@kpnplanet.nl »

Ik heb een 110 met een hoop losse bladders van een oude beschermingslaag aan de onderzijde. Ik zou graag de hele onderkant een keer goed schoonmaken
met een hogedrukspuit (en, na droging,opnieuw goed in de tectyl zetten..) Binnen kan dit niet.

Weet iemand een onderhoudsbrug die buiten staat?
Zijn er ervaringen met tectyleren en zo ja, weten jullie een goed bedrijf? Kosten?
Andere ideen?

Ik ben bang dat als ik het via een bedrijf laat textyleren dat uiteindelijk Alles onder de smurrie zit maar
dat het met het verwijderen van de oude lagen niet zo nauw genomen wordt.. kan het toch niet controleren..

graag reacties!
groet
Ton110
igraafland@kpnplanet.nl

Onderhoudsbrug buiten gevraagd (ivm hogedrukreiniging onderzijde

Ik heb een 110 met een hoop losse bladders van een oude beschermingslaag aan de onderzijde. Ik zou graag de hele onderkant een keer goed schoonmaken
met een hogedrukspuit (en, na droging,opnieuw goed in de tectyl zetten..) Binnen kan dit niet.

Weet iemand een onderhoudsbrug die buiten staat?
Zijn er ervaringen met tectyleren en zo ja, weten jullie een goed bedrijf? Kosten?
Andere ideen?

Ik ben bang dat als ik het via een bedrijf laat textyleren dat uiteindelijk Alles onder de smurrie zit maar
dat het met het verwijderen van de oude lagen niet zo nauw genomen wordt.. kan het toch niet controleren..

graag reacties!
groet
Ton110
Frank 110V8

Re: brug buiten gevraagd (ivm hogedrukreiniging onderzijde)

Bericht door Frank 110V8 »

En waar woon je?

Ik heb goede ervaringen met het optillen van de achterkant mbv een trekker en dan schoonspuiten.
Groet frank
igraafland@kpnplanet.nl

Re: brug buiten gevraagd (ivm hogedrukreiniging onderzijde)

woon in de Alblasserwaard Frank, maar er een keer voor rijden vind ik ook geen punt. Met een trekker..? Nou, misschien ook wel een goed idee!
Plaats reactie