Ik ben de remschijven aan de achterkant aan het vervangen maar klaarblijkelijk past dit niet! De as is van 89 en de schijven van 87 dus zou moeten passen.
Hetgene wat niet gaat is dat het lijkt alsof de as zelf te kort is, gezien ik de "trommel" maar met 1 moer vast kan zetten, terwijl er nog een borgring en daarna nog een moer op moet.....
Op de 87er as zat wel een dunnere ring tussen het lager en moer, maar owrdt geborgt met een vlakke kant, terwijl de 89as een borgring heeft die in de as zelf borgt......
Iemand een suggestie?
Ron
06-24638046......
SPOED: remschijven rrc
-
Serious IIa
Re: SPOED: remschijven rrc
Ja, de stubaxle bij de juiste naaf zoeken. Er zijn verschillende types en helaas is het niet mogelijk te mix en matchen. Als je in de buurt van GRoningen hebt, heb ik de juiste wel liggen voor wat drop
Gr Bowy
Gr Bowy
-
Ron 2.8teedee
Als het goed is ben jij door de week bij mij in de buurt!? (Ede)
Ik dacht de schijven over te zetten op de andere stub axle maar zo te zien wordt dat ook niks. De oudere kan ik wel demonteren, maar de nieuwere niet?
Ik dacht de schijven over te zetten op de andere stub axle maar zo te zien wordt dat ook niks. De oudere kan ik wel demonteren, maar de nieuwere niet?
-
ron 2.8teedee
Als ik de subaxle ook over schroef, dan moet ik er toch zijn?
Vraag me alleen af of hier een pakking tussen zit?
Vraag me alleen af of hier een pakking tussen zit?