Hoi,
Ik ben op zoek naar een partsmanual van een 130. Met name de bevestiging van de achterbody/cabine aan de achterzijde is net even anders dan bij een 110. Dus nu zit ik wat in de knoop welke brackets ik nou wel en niet heb (zat helaas niet origineel vast toen ik hem kocht) aangezien ik hier verder geen 130 bij de hand heb om af en toe even te spieken en elke keer zo'n ding in de omgeving opzoeken ook niet handig is ben ik op zoek naar een partsmanual waar de onderdelen in staan. Kan ik ea op basis van de exploded views wel analyseren.
Wie o wie kan mij helpen?
GR Bowy
Parts manual 127/130 gezocht
-
Arjan.
Re: Parts manual 127/130 gezocht
Olla le president
Nu op pagina markt
[landrover.paginamarkt.nl]
Cheers Rambo
Nu op pagina markt
[landrover.paginamarkt.nl]
Cheers Rambo
-
Edward
Je hebt de brackets die aan de bak zitten en hebt de chassis brackets nog nodig. Links/rechts is hetzelfde. Alleen is de draagbalk die jij op jouw chasis hebt een andere dan op een 300Tdi/Td5/Td4 130 HCPU zit.
-
Frans Bonnes
In deze manual wordt op sommige plekken ook de 130 genoemd o.a op en na blz 844
-
bowy
Frans,
Dat boek heb ik al, maar maakte het niet overal duidelijk voor mij. Inmiddels via een engels forum wat wijzer geworden. Dus gaat nu goed komen.
Van de weeke de achterbak maar monteren en dan beginnen met de rest van de carosserie, kan ik daarna mooi met de kooi aan de slag.
GR Bowy
Dat boek heb ik al, maar maakte het niet overal duidelijk voor mij. Inmiddels via een engels forum wat wijzer geworden. Dus gaat nu goed komen.
Van de weeke de achterbak maar monteren en dan beginnen met de rest van de carosserie, kan ik daarna mooi met de kooi aan de slag.
GR Bowy
-
pascal ubags
heb ze hier in pdf, heb je ook mijn mailadres gestuurt
gr pascal
gr pascal