Landrover defenders
-
Geoffrey
Landrover defenders
In Servie vervoeren ze boeven in mooie auto's.
[www.powned.tv]
Landrover 109 2.25D
Bouwjaar: 1966
[www.powned.tv]
Landrover 109 2.25D
Bouwjaar: 1966
-
Marc-my-Words
Re: Landrover defenders
Mijn vorige Defender was een blauwe, en ik noemde (met kennelijk vooruitziende blik) dit blauw wel eens "arrestantenwagenblauw".
Mijn huidige is groen, en kennelijk al helemaal een boevenwagen.
Mijn huidige is groen, en kennelijk al helemaal een boevenwagen.
-
Bart van Dessel
Dat matzwart staat 'm goed, nog een paar Boost velgen in dezelfde kleur met 265-75-16 eronder en hij is af. Die blauwe lampjes zijn makkelijk in de spits op de A2 op maandagochtend
-
Marc-my-Words
Mij lijkt het mat legergroen.
Ik zag overigens in Frankrijk ook legergroene leger-LandRovers van een kennelijk recente levering.
Zijn ze toch nog verstandig geworden in la douce France.
Marc
Ik zag overigens in Frankrijk ook legergroene leger-LandRovers van een kennelijk recente levering.
Zijn ze toch nog verstandig geworden in la douce France.
Marc
-
Ruud Lemmens
Bart, zoiets bedoel je? Voertuig dat ik een tijd geleden heb afgeleverd
-
Lex van de Poll
Liever waren ze doorgegaan met de P4, gebaseerd op de MB G-klasse.
Maar ook in Frankrijk moet worden bezuinigd..
Lex
Maar ook in Frankrijk moet worden bezuinigd..
Lex
-
Marc-my-Words
Lex van de Poll Schreef:
-------------------------------------------------------
> Liever waren ze doorgegaan met de P4, gebaseerd op
> de MB G-klasse.
> Maar ook in Frankrijk moet worden bezuinigd..
>
> Lex
Dat "liever" is dat gebaseerd op chauvinisme, op stiekeme ondersteuning van de familie Peugeot of op twijfels aan de LandRover.
De Gendarmes (toch eigenlijk ook militairen) rijden al heel lang met Defenders, netzo als ze bij vele Pompier-brigades er een hebben
Ik ken het verhaal dat de P4 niet echt een Frans comfort had en verder ook nogal rudimentair was.
De 110 die ik zag rijden reed met een tempo waarbij je het in een oude P4 niet lang uithoudt.
'k Was alleen onderweg anders had ik wel een kiekje gemaakt (of doen maken).
Marc
-------------------------------------------------------
> Liever waren ze doorgegaan met de P4, gebaseerd op
> de MB G-klasse.
> Maar ook in Frankrijk moet worden bezuinigd..
>
> Lex
Dat "liever" is dat gebaseerd op chauvinisme, op stiekeme ondersteuning van de familie Peugeot of op twijfels aan de LandRover.
De Gendarmes (toch eigenlijk ook militairen) rijden al heel lang met Defenders, netzo als ze bij vele Pompier-brigades er een hebben
Ik ken het verhaal dat de P4 niet echt een Frans comfort had en verder ook nogal rudimentair was.
De 110 die ik zag rijden reed met een tempo waarbij je het in een oude P4 niet lang uithoudt.
'k Was alleen onderweg anders had ik wel een kiekje gemaakt (of doen maken).
Marc
-
Ruud Lemmens
Auto wordt ingezet voor handhaving in de buitengebieden.
Eigenaar (Staatsbosbeheer) heeft vergunning voor het voeren van stopborden, blauwe flitsers en sirene
Heb er een paar gebouwd voor deze klant. Auto is volgens mij voormalig voertuig van ofwel een prikker, of een Landrover clublid. Zag allerlei stickers erop toen ik aan de auto bezig was.
Voertuig is door staatsbosbheer 2e hands aangeschaft en betreft een TDi
Groeten, Ruud
Eigenaar (Staatsbosbeheer) heeft vergunning voor het voeren van stopborden, blauwe flitsers en sirene
Heb er een paar gebouwd voor deze klant. Auto is volgens mij voormalig voertuig van ofwel een prikker, of een Landrover clublid. Zag allerlei stickers erop toen ik aan de auto bezig was.
Voertuig is door staatsbosbheer 2e hands aangeschaft en betreft een TDi
Groeten, Ruud