Rembekrachtiger Range Rover uit 1975
-
Jeroen
Rembekrachtiger Range Rover uit 1975
Hallo,
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn Rembekrachtiger van mijn Range Rover uit 1975. Het Partnr is AEU1715. Zijn te krijgen, maar voor een godsvermogen. Is er wellicht een ander (lees goedkoper) model dat erop zou passen zodat ik weer veilig tot stilstand kan komen?
groetjes Jeroen
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn Rembekrachtiger van mijn Range Rover uit 1975. Het Partnr is AEU1715. Zijn te krijgen, maar voor een godsvermogen. Is er wellicht een ander (lees goedkoper) model dat erop zou passen zodat ik weer veilig tot stilstand kan komen?
groetjes Jeroen
-
Bart van Dessel
Re: Rembekrachtiger Range Rover uit 1975
Gebruikt zijn ze volop te koop, zet maar 's een gevraagd-advertentie. Ik heb ze waarschijnlijk ook nog wel,
gr, Bart
gr, Bart
-
Jeroen
Bedankt, ga ik doen Bart. Als je er eentje hebt, laat het me maar weten.
Gr Jeroen
Gr Jeroen
-
Jeroen
Hoi Bart,
Heb nog geen antwoord op mijn mail....
gr Jeroen
Heb nog geen antwoord op mijn mail....
gr Jeroen
-
Jeroen
Hoi Bart,
Heb jij zo'n rembekrachtiger liggen?
groetjes Jeroen
Heb jij zo'n rembekrachtiger liggen?
groetjes Jeroen
-
Roy Bruurs
ongeduldig. Bart heeft nog meer te doen dan alleen zijn pb bij te houden, komt allemaal wel goed hoor
-
Bart van Dessel
Ik heb met 1 email account wat problemen dus krijg maar de helft van de mails binnen, sta op de zwarte lijst met spam versturen. Stom virusje. Maar ik heb een '72 RRC staan die pas RDW gekeurd is (met dat Perkins blok) en die gaat uit elkaar. De bekrachtiger zit er nog op, alleen weet ik niet of ie goed werkt, remsysteem is niet compleet en lekt ergens. Kan voor weinig weg. Je kunt me een mailtje sturen naar bart.dessel apestaartje wxs.nl
gr, bart
gr, bart
-
Jeroen
Hey Bart, heb je een emailtje verstuurd....groetjes Jeroen