Landrover sleutelaar met ambitie gezocht

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rene Gans

Landrover sleutelaar met ambitie gezocht

Bericht door Rene Gans »

ivm met een eventueel te starten filiaal in het midden van het land ben ik met enige spoed op zoek naar iemand die dit zou kunnen runnen. Als jij een doorgewinterde monteur bent (liefst met ervaring in Landrovers) en je bent in voor een nieuwe uitdaging (óf je kent zo iemand) dan wil ik graag met je in contact komen.
Laat me even weten op het meegestuurde E-mail adres svp

Groeten Rene Gans
Rene Gans

Re: Landrover sleutelaar met ambitie gezocht

Bericht door Rene Gans »

Ik zie net dat er weinig E mail adres bij mijn voorgaande mailtje staat, computers en ik combineren niet bijster goed ben ik bang.
Doe maar r.gans@autorega.nl
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Helaas kan ik je niet direct helpen (behalve door dit topic nu weer bovenaan de lijst te krijgen) maar waar zou dit filiaal komen? Als het dichter bij Utrecht is dan Ede zou dat heel mooi zijn.

Groet
Lucas
Rene Gans

Bericht door Rene Gans »

Hoi Lucas

het is de bedoeling een vestiging te krijgen tussen Bram en ons in, dus dat zal allicht dichter bij Utrecht wezen als bij Ede!!
Roy Bruurs

Bericht door Roy Bruurs »

Zet hier is wat meer opzet neer van hoe je het voor ogen hebt. Denk dat dat ook wel helpt en het risico van een nieuwe bedrijf is altijd hoe het in de praktijk uitpakt en het niet op korte termijn failliet gaat
Madcap

Bericht door Madcap »

Hoezo failliet? JIJ moet er voor zorgen dat de zaak goed gaat lopen
Eric

Bericht door Eric »

Daarom vragen ze hem ook niet..
Roy Bruurs

Bericht door Roy Bruurs »

ik moet helemaal voor niks zorgen en ja als je mij vraagt heb je inderdaad een probleem ik mag volgens de papieren niet meer dan 20 uur per week werken om medische redenen.
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Misschien simpelweg zelfde als in Ede maar wat dichter bij de randstad? Er is hier nl weinig naast dealers.

Groet
Lucas
Rene Gans

Bericht door Rene Gans »

Bijna goed, de opzet zal meer op de Goorn lijken. In principe ben je vrij om je eigen toko te runnen met hulp en onderdelen vanuit Ede. In hoeverre ik mij ergens mee bemoei hangt er vooral vanaf hoe goed jij het doet en hoeveel hulp/ ondersteuning jij zelf wilt. Bram in de Goorn spreek ik soms in tijden niet en ik ben er al in maanden niet geweest, dat is geen desinterresse maar enerzijds tijdgebrek en anderzijds het volle vertrouwen dat Bram het daar boven perfect onder controle heeft.
Plaats reactie