Na een jaar in weer en wind opbouwen dit weekend de eerste testmeters gemaakt met onze 88. De auto doet t goed maar de remmen zijn duidelijk minder geworden. Vloeistof al ververst maar dat is niet dé oplossing, zal nog eens kijken wat ik na die eerste rit met nogmaals opstellen van schoenen kan winnen.
Moeilijk te vergelijken omdat mijn laatste ritje een jaar geleden was maar ik heb t idee dat ik wellicht wat bekrachtiging mis...
Is de servo somehow te testen? Bij starten zakt t rempedaal niet écht merkbaar, iets misschien, maar lijkt me (te?) minimaal ... Nog andere checks die ik kan doen?
groet Robert
SIII 88, 2.25 petrol, 1977
blub.jpg --> mod_embed_images_loadimage('327668fb64c835e8617f56fedf8c2fa6', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', 'http://www.s43.nl/laro/blub.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', '', 14275772, 600, 600, 'Loading image ...', false);
SIII 88 2.25 LPG/benzine - 1977
[boesmanblog.wordpress.com]
Rem servo / bekrachtiging testen
-
paulus-109
Re: Rem servo / bekrachtiging testen
ik zou wat meer rijden maar eerst de remtrommels eens goed schoonmaken, de cylinders eens lekker terugstellen en met trommel er op met meerdere slagen op druk brengen, het is goed mogelijk dat een en ander vast zit door de tand des tijds.
nog beter is het de cylinders te demonteren en te reinigen.
bekrachtiger moet puffe als je remt en geen constant geluid maken.
paul
nog beter is het de cylinders te demonteren en te reinigen.
bekrachtiger moet puffe als je remt en geen constant geluid maken.
paul