Nieuwe brandstof pomp werkt ook niet
-
eduard
Nieuwe brandstof pomp werkt ook niet
Vanmiddag een nieuwe externe brandstof pomp voor de 110 v8 gekocht, de oude heeft na een jaar stil staan de geest gegeven. Nieuwe gemonteerd en .............helemaal niets.
Spanningszoeker op de draad, heeft spanning.
Wat doe ik fout?
Spanningszoeker op de draad, heeft spanning.
Wat doe ik fout?
-
eduard
Re: Nieuwe brandstof pomp werkt ook niet
ja, want als de spanningszoeker op de plus draad zet en massa maak op de pomp dan werkt de lamp!
-
radboud
Heb je ook de spanning gemeten aan de draad of alleen met de lamp gechecked?
Anders rechtstreeks aan de accu aansluiten en kijken of dit werkt
radboud
Anders rechtstreeks aan de accu aansluiten en kijken of dit werkt
radboud
-
eduard
Zojuist rechtstreeks op de accu, ook niets.
Omdat ik toch da accu had geladen, heb ik de pomp op de lader gezet, ook niets
Denk dat ie kaopt is, nieuw uit de doos
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/07/2011 20:38 door eduard.
Omdat ik toch da accu had geladen, heb ik de pomp op de lader gezet, ook niets
Denk dat ie kaopt is, nieuw uit de doos
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/07/2011 20:38 door eduard.
-
radboud
das pech
Je kunt volgens de manual de pomp uitelkaar nemen misschien kun je kijken bij de oude pomp of deze vervuild is en daarom niet meer werkte. Volgens de tekening zit er een filter in de pomp body onder een end cover die dmv een bajonet sluiting vast zit
Mogelijk werkt dit voor je,
Om op je andere draadje terug te komen wanneer denk je de motor te gaan wisselen?
Radboud
Je kunt volgens de manual de pomp uitelkaar nemen misschien kun je kijken bij de oude pomp of deze vervuild is en daarom niet meer werkte. Volgens de tekening zit er een filter in de pomp body onder een end cover die dmv een bajonet sluiting vast zit
Mogelijk werkt dit voor je,
Om op je andere draadje terug te komen wanneer denk je de motor te gaan wisselen?
Radboud
-
eduard
Zodra de 110 weer loopt wil ik gaan beginnen met de body er af te halen, ik denk ergens volgende week.
Ga zo eens proberen of de pomp uit elkaar wil, sloop dan eerst wel de oude mocht het niet meer in elkaar willen
Ga zo eens proberen of de pomp uit elkaar wil, sloop dan eerst wel de oude mocht het niet meer in elkaar willen
-
radboud
ik heb zogezegd best interesse maar ik zou graag de motor draaiend willen zien/horen ?
Kun je me aangeven waar de auto staat?, kom zelf uit de buurt van Arnhem
Gr Radboud
Kun je me aangeven waar de auto staat?, kom zelf uit de buurt van Arnhem
Gr Radboud
-
eduard
Pompje uit elkaar gehaald, snel klaar want verder dan een filter kom ik niet.
maandag maar weer naar rega voor een ander.
ik woon in barneveld.
maandag maar weer naar rega voor een ander.
ik woon in barneveld.
-
Frans Bonnes
Je kan toch ook bij het electrisch komen?
Kijk eens of de kontakten schoon zijn of misschien vast zitten.
fb
Kijk eens of de kontakten schoon zijn of misschien vast zitten.
fb
-
radboud
Volgens het boek moet er een retaining clip zitten als je die er uit hebt, zouden de volgende delen eruit moeten komen:
plain washer--rubber seal----one way valve als deze eruit zijn zou je er een piston return spring uit moeten kunnen halen, vervolgens de piston (waarbij er aangegeven staat dat als deze blijft plakken je met de body verticaal hodend op de dichte bovenkant moet tikken) aangezien deze magnetisch vastplakt aan de piston zit ook een terugslag klep waar je verder niets mee kunt je kunt dan alles in benzine schoonmaken en opnieuw monteren
Gr Radboud
Barneveld is voor mij prima te doen dus als je de motor weer lopend hebt wil ik graag langs komen
plain washer--rubber seal----one way valve als deze eruit zijn zou je er een piston return spring uit moeten kunnen halen, vervolgens de piston (waarbij er aangegeven staat dat als deze blijft plakken je met de body verticaal hodend op de dichte bovenkant moet tikken) aangezien deze magnetisch vastplakt aan de piston zit ook een terugslag klep waar je verder niets mee kunt je kunt dan alles in benzine schoonmaken en opnieuw monteren
Gr Radboud
Barneveld is voor mij prima te doen dus als je de motor weer lopend hebt wil ik graag langs komen
-
eduard
stuur mij een even een mailtje, emdejoode@gmail.com