Hallo allen,
Binnenkort gaat mijn LT95 onder de 110 uit voor diagnose/reparatie/vervanging: wat er precies mis is is nog niet bekend.
Mocht het vervanging worden dan zou het leuk zijn om een versnelling extra te hebben. Voor zover ik weet is een LT85 dan de enige bak die ik kan toepassen i.p.v. de LT95.
Wat zoeken op Google leert mij het volgende:
1. Andere tunnel (R380?)
2. Vloer platen pas maken (lijkt me simpel te doen)
3. Aansluiting op de zitbak wijzigen (wat moet daar gebeuren?)
4. Steun aan het chasis zit op een andere plaats. (is dat eenvoudig te wijzigen?)
Is dit alles wat er bij komt kijken als ik de LT95 zou willen vervangen voor een LT85? Is er hier iemand dit zelf al een keer gedaan heeft?
Met groet,
Arnoud
LT95 vervangen door LT85
-
G-men
Re: LT95 vervangen door LT85
Naast de LT85 heb je ook een tussenbak nodig. deze zit bij de LT95 ingebouwd.
De vraag is dan of je niet direct naar een wat courantere bak moet upgraden. De LT85 is ook al best op leeftijd en onderdelenvoorziening wordt er niet beter op......
Tweedehands LT95 kost weinig. Als je hem er zelf onder zet is dat ook nog het overwegen waard; kan het best zijn dat je er weer een paar jaar mee vooruit kunt....
Gerrit
De vraag is dan of je niet direct naar een wat courantere bak moet upgraden. De LT85 is ook al best op leeftijd en onderdelenvoorziening wordt er niet beter op......
Tweedehands LT95 kost weinig. Als je hem er zelf onder zet is dat ook nog het overwegen waard; kan het best zijn dat je er weer een paar jaar mee vooruit kunt....
Gerrit
-
eduard
ik heb nog een LT95 met overdrive liggen, gaat straks uit mijn 110, zie ook mijn posting 3.5 carb of 3.9 efi
-
Arnoud
Een courantere bak past er niet zonder veel aanpassingen in voor zover ik weet. Vandaar dat ik aan de LT85 dacht.
Ik kwam ergens op het web een MOD gereviseerde LT85 tegen: best duur en zonder transfer bak. Overweging: kost wat, maar dan is het ook weer echt goed.
Gebruikt met transferbak biedt hij een LT85 aan voor 350 pond ex vat ex verzenden.
De kwaliteit is dan een risico.
Ik kan er idd wel weer een LT95 onder hangen, maar daar moet ik dus eerst weer een goede van zien te vinden. Met al het werk dat het kost wil ik het wel direct goed maken.
Zelf er onder zetten zou ik wel willen, maar de ervaring, ruimte en middelen ontbreken mij. Als optie heb ik de laroloods in gedachten. Daar kan ik dan nog wat hulp inschakelen.
Eduart, wat is staat van de bak die je aanbiedt?
Ik kwam ergens op het web een MOD gereviseerde LT85 tegen: best duur en zonder transfer bak. Overweging: kost wat, maar dan is het ook weer echt goed.
Gebruikt met transferbak biedt hij een LT85 aan voor 350 pond ex vat ex verzenden.
De kwaliteit is dan een risico.
Ik kan er idd wel weer een LT95 onder hangen, maar daar moet ik dus eerst weer een goede van zien te vinden. Met al het werk dat het kost wil ik het wel direct goed maken.
Zelf er onder zetten zou ik wel willen, maar de ervaring, ruimte en middelen ontbreken mij. Als optie heb ik de laroloods in gedachten. Daar kan ik dan nog wat hulp inschakelen.
Eduart, wat is staat van de bak die je aanbiedt?
-
eduard
Ben nu bezig om de accu op te laden, heeft een jaar stil gestaan, destijds schakelde de bak goed, over drive op 3 en 4 werkt ook goed, schakelen van 3 naar 2 kraakt wel (synchromesh ringen). Je kunt hem een dezer dagen nog testen als je wilt.
Hij is geschorst maar je kunt hier wel een paar honderd meter testen
Hij is geschorst maar je kunt hier wel een paar honderd meter testen
-
Arnoud
Eduard, bedankt voor het aanbod, maar als ik ermee aan de slag ga monteer ik liever een bak die helemaal goed is en dat is geen gekraak bij het schakelen dus.