lekkage?
-
de wolf
lekkage?
Mijn Landrover Discovery II, V8 motor, 95000km vertoont aan de onderzijde, op de voorste aandrijfas en op de ronde stalen voorbalk tussen de voorwielen duidelijke zwarte sporen in tegenstelling tot de rest van de onderzijde /onderdelen waarop gewoon vuil en modder zit. De auto is nu 2 x op lekkages gecontroleerd en zijn diverse nieuwe pakkingen motor / versnellingsbak aangebracht. Toch blijven op de genoemde plekken deze zwarte sporen aanwezig. Ik ben net op vakantie geweest en heb 2000 km met caravan door de bergen getrokken. De motorolie blijft keurig op peil en de auto doet het erg goed. Is er iemand die iets zinnigs over deze zwarte sporen kan vertellen. Graag je reactie,
-
bareld
Re: lekkage?
Zolang je bestrating niet zwart van de olie wordt zou ik me er niet druk om maken. Is het wel motorolie of kan het ook uit je PAS/ACE systeem komen. Blijft dat potje ook op niveau?
Als het alleen maar zwarte sporen zijn en er ligt 'sochtens niets onder dan zul je het waarschijnlijk niet aan je olieniveaus merken.
Als het alleen maar zwarte sporen zijn en er ligt 'sochtens niets onder dan zul je het waarschijnlijk niet aan je olieniveaus merken.