OT: Ik wil een tralalalah-autootje!
-
Carrie
OT: Ik wil een tralalalah-autootje!
Ik ben me aan het orienteren voor een Vespacar, maar via Google wordt ik niet veel wijzer. Ook de clubs geven niet de informatie die ik zoek.
Mijn vraag is:
- Ik zoek de Vespacar P2 (tweepersoons uitvoering) Is dit een brommer of een auto? (De eenpersoons heeft een brommerstuur, de tweepersoons een autostuur)
- Moeten die dingen elk jaar apk gekeurd worden?
Carrie.
Mijn vraag is:
- Ik zoek de Vespacar P2 (tweepersoons uitvoering) Is dit een brommer of een auto? (De eenpersoons heeft een brommerstuur, de tweepersoons een autostuur)
- Moeten die dingen elk jaar apk gekeurd worden?
Carrie.
-
Roy Bruurs
Re: OT: Ik wil een tralalalah-autootje!
Toevallig dat ik het gisteren met mijn collega over die reclame had omdat we zo'n dingen zagen.
-
westfries zusje
kijk is op het internet onder tuc-tuc verhuur.
Er zit n.l. zo een karretje bedrijf hier en ik heb begrepen dat ze ze ook verkopen.
Rij er morgen langs en zal stoppen.........
Er zit n.l. zo een karretje bedrijf hier en ik heb begrepen dat ze ze ook verkopen.
Rij er morgen langs en zal stoppen.........
-
Bart van Dessel
Ik heb toevallig zo'n Verspacar gehad, lag een 250 cc in, 2 persoons, 4 versnellingen, vooruit en achteruit,ook achteruit 4 versnellingen, erg leuk, gewoon stuur, ik heb 'm op 25 km plaatje gereden en heb 'm als landbouw voertuig kunnen verzekeren.Liep 60 km/uur. Het is echt lache giere brulle in zo'n ding!!! Hoe het echt moet met het kenteken kun je het beste bij de RDW aankloppen, dat is de enigste instantie die het je kan vertellen. Of wellicht bij de importeur. Tuc tuc is weer wat anders.
Gr, bart
Gr, bart
-
Carrie
Nu nog mannetje zover zien te krijgen dat ie ook daadwerkelijk in zo'n ding (voorschut) wil gaan rijden!
Carrie.
Carrie.
-
Geert Oude Luttighuis
In Den Haag (vlakbij de Geleenstraat/oude Hoofdkantoor Postkantoor) zit (zat?) een zaakje die handelde in die dingen...
-
Carrie
Er zijn er diversen, want die dingen zijn gewild. (Op de een of andere manier) Global Tuk Tuk is er een van.
Inmiddels heb ik op Hyves een club gevonden, en heb daar ook even mijn vragen tentoongesteld. Dus ik wacht in spanning af.....
Carrie.
Inmiddels heb ik op Hyves een club gevonden, en heb daar ook even mijn vragen tentoongesteld. Dus ik wacht in spanning af.....
Carrie.
-
RRonald
Piaggio Ape TM
Als ik jou was zou ik naar een Piaggio Ape TM zoeken, dat is de opvolger van de Vespacar P2. Wordt nog steeds nieuw verkocht, maar is ook gebruikt ruim voorhanden. Pas wel op voor roest!