OT: Ik wil een tralalalah-autootje!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Carrie

OT: Ik wil een tralalalah-autootje!

Bericht door Carrie »

Ik ben me aan het orienteren voor een Vespacar, maar via Google wordt ik niet veel wijzer. Ook de clubs geven niet de informatie die ik zoek.
Mijn vraag is:

- Ik zoek de Vespacar P2 (tweepersoons uitvoering) Is dit een brommer of een auto? (De eenpersoons heeft een brommerstuur, de tweepersoons een autostuur)
- Moeten die dingen elk jaar apk gekeurd worden?

Carrie.

serine

Re: OT: Ik wil een tralalalah-autootje!

Bericht door serine »

weet ik het, ... t is geen landrover toch?...
Roy Bruurs

Bericht door Roy Bruurs »

Toevallig dat ik het gisteren met mijn collega over die reclame had omdat we zo'n dingen zagen.
westfries zusje

Bericht door westfries zusje »

kijk is op het internet onder tuc-tuc verhuur.
Er zit n.l. zo een karretje bedrijf hier en ik heb begrepen dat ze ze ook verkopen.
Rij er morgen langs en zal stoppen.........
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Ik heb toevallig zo'n Verspacar gehad, lag een 250 cc in, 2 persoons, 4 versnellingen, vooruit en achteruit,ook achteruit 4 versnellingen, erg leuk, gewoon stuur, ik heb 'm op 25 km plaatje gereden en heb 'm als landbouw voertuig kunnen verzekeren.Liep 60 km/uur. Het is echt lache giere brulle in zo'n ding!!! Hoe het echt moet met het kenteken kun je het beste bij de RDW aankloppen, dat is de enigste instantie die het je kan vertellen. Of wellicht bij de importeur. Tuc tuc is weer wat anders.

Gr, bart
Carrie

Bericht door Carrie »

Nu nog mannetje zover zien te krijgen dat ie ook daadwerkelijk in zo'n ding (voorschut) wil gaan rijden!

Carrie.
Geert Oude Luttighuis

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

In Den Haag (vlakbij de Geleenstraat/oude Hoofdkantoor Postkantoor) zit (zat?) een zaakje die handelde in die dingen...
Carrie

Bericht door Carrie »

Er zijn er diversen, want die dingen zijn gewild. (Op de een of andere manier) Global Tuk Tuk is er een van.

Inmiddels heb ik op Hyves een club gevonden, en heb daar ook even mijn vragen tentoongesteld. Dus ik wacht in spanning af.....

Carrie.
RRonald

Piaggio Ape TM

Bericht door RRonald »

Als ik jou was zou ik naar een Piaggio Ape TM zoeken, dat is de opvolger van de Vespacar P2. Wordt nog steeds nieuw verkocht, maar is ook gebruikt ruim voorhanden. Pas wel op voor roest!
Plaats reactie